جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اجرای ۹۰۰۰ برنامه در چهاردهمین دوره جشن‌های زیر سایه خورشید

به گزارش کرونا از مشهد به نقل از آستان نیوز، چهاردهمین دوره جشن‌های زیر سایه خورشید با افزایش کمی و کیفی در سال جدید و متناسب با شرایط کرونا به نحوی شکوهمند و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. امسال درمجموع ۶۵ کاروان به ۳۱ استان کشور اعزام‌شده و جشن‌های زیر سایه خورشید را

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74641
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

اجرای ۹۰۰۰ برنامه در چهاردهمین دوره جشن‌های زیر سایه خورشید

به گزارش کرونا از مشهد به نقل از آستان نیوز، چهاردهمین دوره جشن‌های زیر سایه خورشید با افزایش کمی و کیفی در سال جدید و متناسب با شرایط کرونا به نحوی شکوهمند و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. امسال درمجموع ۶۵ کاروان به ۳۱ استان کشور اعزام‌شده و جشن‌های زیر سایه خورشید را در اماکن مختلف استانی با حضور خدام بارگاه رضوی برگزار کردند.

این دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید امسال با همکاری ۳هزار تشکل مردمی و با حضور بالغ‌بر ۲۰۰ نفر از خدام حضرت رضا(ع) در سراسر کشور برگزار شد و درمجموع بیش از ۹هزاربرنامه در این ایام توسط کاروان‌های زیر سایه خورشید اجرایی شد.

موسسه جوانان آستان قدس رضوی با در اختیار داشتن زیرساخت‌ها و فضای اردویی، ضمن میزبانی از گروه‌ها و تشکل‌های مردمی و دانشجویی از سراسر کشور برنامه‌های مختلف مناسبتی در مشهد مقدس برگزار کرده است.

در مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) تئاتر «جابر» ویژه دختران به روی صحنه نمایش رفت که در آن‌یک گروه دانشجویی از شهر قم دو شب اجرا را روی صحنه بردند که با استقبال خوب ۲۰۰ مخاطب همراه شد.

میزبانی از خادمین، مدیران و مداحان و مبلغان کاروان‌های زیر سایه خورشید نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که در مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) صورت گرفت.

همچنین ویژه‌برنامه جشن دهه کرامت در دانشگاه فردوسی با همکاری مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) و با حضور پرچم حرم و اهدا متبرکات و پذیرایی متبرکی برای ۳۰۰ نفر در ایام دهه کرامت برگزار شد.

همچنین در این ایام مبارک ۶۰ نفر از هیئت فاطمیون که شامل فارغ‌التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بودند از حضور در این دوره جشن‌های معنوی بهره بردند.

احتمال شیوع مجدد کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ افراد بالای ۱۸ سال برای تزریق دُز چهارم اقدام کنند
دنبال کنید

میزبانی از کاروان ۴۰ نفره، گل‌آرایی حرم مطهر، جشن حلقه تربیتی دانشجویی نورالشهدا برای دختران شهدای مدافع حرم فاطمیون و اهدا متبرکات به گروه جهادی شهید محرابی در جشن روز دختر در حاشیه شهر مشهد از دیگر برنامه‌هایی بود که در این مجتمع برگزار شد.

اردوگاه فرهنگی تربیتی آسمان هشتم نیز در این ایام میزبان ۱۲۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان در قالب گروه‌ها مختلف مردمی بود؛ یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های این اردوگاه در ایام دهه کرامت، میزبانی از کودکان کار مشهدی بود که یک روز کامل این بچه‌ها از تمامی بازی‌ها و برنامه‌های اردوگاه استفاده کردند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi