چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم تبیین شخصیت حضرت امام(ره) برای جلوگیری از تحریف دشمنان

به گزارش کرونا از یاسوج، ‌آیت‌الله سید نصیر حسینی در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) بر تبیین شخصیت حضرت امام برای نسل پس از انقلاب تاکید کرد و گفت:جهاد تبیین اگر شکل نگیرد و شخصیت‌ها و افراد به درستی معرفی و افکار روشن و راه‌ها توضیح داده نشود تحریف صورت می‌گیرد. نماینده ولی‌فقیه در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74629
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

لزوم تبیین شخصیت حضرت امام(ره) برای  جلوگیری از تحریف دشمنان

به گزارش کرونا از یاسوج، ‌آیت‌الله سید نصیر حسینی در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) بر تبیین شخصیت حضرت امام برای نسل پس از انقلاب تاکید کرد و گفت:جهاد تبیین اگر شکل نگیرد و شخصیت‌ها و افراد به درستی معرفی و افکار روشن و راه‌ها توضیح داده نشود تحریف صورت می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر معرفی شخصیت‌ها به خوبی انجام نشود  خطر تحریف وجود دارد، افزود: حضرت امام یک فقیه عادل و عالم بودند، چنین فردی هیچ وقت انقلابی نخواهد داشت که به ضرر و زیان بشر باشد مثل این می‌ماند که بگویم در سایه علم بدبخت می‌شویم مگر می‌شود؟

وی با بیان اینکه سلطنت طلبان  بانی استبداد هستند اما می‌گویند می‌خواهیم استبداد را برداریم، افزود: وقتی یک چشم آبی اروپایی کشته می‌شود تمام رسانه‌های جهان فریاد می‌زنند اما ۴۰  هزار کودکی که در یمن کشته شدند  صدای هیچ کسی در نیامد بعد از دموکراسی حرف می‌زنند.

وی بیان کرد: وقتی یک خانم چادر به سر می‌کند می‌گویند آزادی نیست اما وقتی قرآن را به آتش می‌کشند می‌گویند آزادی، چنین افرادی می توانند امام را تحریف کند لذا اگر به جوانان که در این عصر فضای مجازی زندگی می‌کنند امام را نشناسیم خطای بزرگی مرتکب شده‌ایم، توصیه می‌کنم ابعاد شخصیتی حضرت امام برای جوانان و مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه دشمنان، دین اسلام با آن عظمت را تحریف کردند و برای انقلاب اسلامی چنین کاری را انجام خواهند، گفت: علاوه بر تبیین شخصیت حضرت امام(ره) دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز از طریق رسانه‌هایی که تعداد آنها در استان زیاد است مطرح شود.

امدادرسانی به سیل‌زدگان باغملک توسط هلال احمر
دنبال کنید

حسینی با بیان اینکه مردم ایران از دوران قاجار تا پهلوی همواره مورد ظلم بودند، گفت: اما بعد از انقلاب اگر دشمنان سعی کردند به ما ضربه بزنند خودشان آسیب دیدند و به فرموده مقام معظم رهبری “دوران بزن درو “تمام شده است.

وی با اشاره به اینکه نباید آغاز زعامت مقام معظم رهبری و عنایتی که خداوند به ما کرده فراموش شود، گفت: پس از درگذشت حضرت امام خلاء بزرگی در کشور ایجاد شد و دشمنان با استفاده از این شرایط برنامه‌هایی تدارک دیدند اما با انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب آرامشی کل کشور را فرا گرفت و نقشه دشمنان هم خنثی شد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فضاسازی محیطی طی روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد  انجام شود، گفت: بخشداری‌ از مناسبت‌ها غافل نشوند، مناسبت ملی می‌شود یا در بخش‌های ما خبری نیست حتی در مناسبت‌های مذهبی هم خبری در مناطق استان نیست.

ایت‌الله حسینی بیان کرد: به این مناسبت‌ها توجه و برجسته شوند، حیف است در یک شهر و بخشی خبری نباشد،ضمن اینکه ادارات در این زمینه هم برنامه‌ریزی داشته باشند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi