جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان برای تصفیه‌خانه اقبالیه

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی مابین صلاتین نماز جمعه شهر اقبالیه قزوین از اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان برای تصفیه‌خانه این شهر خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74623
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان برای تصفیه‌خانه اقبالیه

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی مابین صلاتین نماز جمعه این هفته اقبالیه، ضمن اشاره به پیگیری‌های و اقدامات انجام شده در این منطقه گفت: برای تکمیل تصفیه خانه فاضلاب اقبالیه رایزنی‌های بسیاری صورت گرفت که خوشبختانه تاکنون ۱۲ کیلومتر آن انجام و برای ۱۵ کیلومتر باقیمانده ۲۵۰ میلیارد از اختصاص یافته است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: تلاش ما بر این است تا اعتبارات شهر اقبالیه برای سال جدید افزایش یابد از این رو این موضوع را در کمیته برنامه ریزی شهرستان به جد پیگیر هستیم.

وی افزود: با توجه به جمعیت و ضرورت احداث مراکز درمانی دولتی پیگیر راه اندازی یک درمانگاه دولتی و یک درمانگاه تامین اجتماعی در اقبالیه هستیم که اقدامات اولیه آن در سطح ملی و استانی انجام شده است و امیدواریم هر چه زودتر شاهد شروع به کار احداث آن باشیم.

محمدبیگی ادامه داد: در راستای مطالبات کشاورزان سخت کوش، ورزشکاران و قهرمانان و بانوان اقبالیه و احقاق حقوق آنها همچنین حل مشکلات باغ عمران جلسات متعددی با مدیران استانی برگزار و پیگیر مطالبات آنها هستیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi