جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تلاش مجلس و دولت در جهت دائمی شدن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس در مراسم تجلیل از فرهنگیان و معلمان پیشکسوت و بازنشسته ورامین از تلاش مجلس و دولت در جهت دائمی شدن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74593
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

تلاش مجلس و دولت در جهت دائمی شدن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت، حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک و عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسمی از فرهنگیان و معلمان پیشکسوت و بازنشسته ورامین،  تجلیل و تقدیر کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این مراسم از تلاش مجلس و دولت در جهت دائمی شدن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: اجرای دقیق و مطلوب قانون رتبه بندی معلمان توسط وزارت آموزش و پرورش مورد تاکید قرار دارد و  باید بزودی طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان در مجلس ارائه و نسبت به رفع تبعیض موجود پایان داده شود.

وی کمک به دولت برای اجرای متناسب سازی قیمت ها و هدفمند کردن یارانه ها و برخورد با سوء استفاده کنندگان و دلالان را یک حرکت ملی دانست و گفت: در صورت اجرای دقیق آن، عدالت اجتماعی در پرداخت یارانه ها صورت خواهد پذیرفت و دهک های فقیر جامعه، بیشترین سهم را برخوردار خواهند شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای، ضرورت شفاف سازی و تبیین مسائل اقتصادی و تصمیم اخیر دولت را در موضوع هدفمندی یارانه، یک وظیفه عمومی دانست و از نخبگان و رسانه ملی خواست در بیان مسائل و شفاف سازی مسائل کشور، جدی تر عمل کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi