چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

اختصاص ۵۰میلیارد ریال اعتبار به ساماندهی بافت تاریخی دهدشت

به گزارش کرونا از یاسوج، سعید طالبی پور در آیین تجلیل از فعالان حوزه میراث فرهنگی شهرستان کهگیلویه،  از اختصاص ۵۰میلیارد ریال اعتبار به ساماندهی بافت تاریخی دهدشت خبر داد و گفت: با این اعتبار شاهد مرمت بخشی از بناهای تاریخی بلادشاپور خواهیم بود. مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان‌کرد:  با این اعتبار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74554
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

اختصاص ۵۰میلیارد ریال اعتبار به ساماندهی بافت تاریخی دهدشت

به گزارش کرونا از یاسوج، سعید طالبی پور در آیین تجلیل از فعالان حوزه میراث فرهنگی شهرستان کهگیلویه،  از اختصاص ۵۰میلیارد ریال اعتبار به ساماندهی بافت تاریخی دهدشت خبر داد و گفت: با این اعتبار شاهد مرمت بخشی از بناهای تاریخی بلادشاپور خواهیم بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان‌کرد:  با این اعتبار مرمت و ساماندهی بخش های بازار تاریخی،مسجد ابوذر غفاری،معبر عمومی بافت تا دروازه قدیمی شهر و تملک عرصه بافت تاریخی در دستور کار است.

طالبی پور افزود:  دو بنای تاریخی بلادشاپور به بخش خصوصی واگذار شده که در آینده شاهد رونق اقتصادی این شهر تاریخی خواهیم بود.

وی در ادامه از زحمات همه فعالان حوزه میراث فرهنگی در شهرستان کهگیلویه تقدیر کرد و گفت:  مشارکت اجتماعی مردم،تشکل های مردمی، نیروی انتظامی،دهیاران، اعضای شورای های شهر و روستا در حفاظت از آثار تاریخی نقش مهمی دارد.

در پایان این مراسم از فعالان حوزه میراث فرهنگی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi