جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت اختصاص بودجه لازم برای تکمیل راه آهن همدان_ سنندج

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس در دیدار با وزیر راه و شهرسازی خواستار اختصاص بودجه لازم برای تکمیل راه آهن همدان_ سنندج شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74500
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

ضرورت اختصاص بودجه لازم برای تکمیل راه آهن همدان_ سنندج

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت؛  محسن فتحی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران و عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این دیدار گفت: در این دیدار، مشکلات و دغدغه مردم شریف حوزه انتخابیه و مصوبات سفر رییس جمهور به کردستان در حوزه راه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: اگر آنچه در نظر گرفته شد، قطعی شود جهش های خوبی را منتظریم که اعتبار در نظر گرفته شده در حوزه راه، حدود پنج هزار میلیارد تومان است.

فتحی بیان کرد: اختصاص بودجه کافی برای تکمیل قطعات باقی مانده ی حد فاصل دیواندره تا کامیاران از کریدور کرمانشاه_میاندواب، اختصاص بودجه ی لازم برای تکمیل راه آهن همدان_ سنندج، اختصاص مبالغ قابل توجه برای راه روستایی، اختصاص اعتبار لازم برای خرید ماشین آلات راهسازی برای ناوگان اداره کل حمل و نقل جاده ای و اختصاص اعتبار لازم برای مسکن ملی باید صورت گیرد.

وی ادامه داد: یقینا اعتبارات در نظر گرفته در حوزه راه می تواند بخشی از جبران عقب ماندگی های حوزه راه کردستان باشد. جای تاسف است که اکنون وضعیت آماری کردستان نشان از رده های پایین کشوری است ، ضمنا مقام عالی وزارت دستور به تسریع در انتخاب پیمان کار حد فاصل دیواندره تا کامیاران را امروز با جدیت آغاز نمود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi