شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جهاد دانشگاهی در بن بست ها به داد کشور می رسد

نماینده رشت در مجلس گفت: جهاد  دانشگاهی در دوران جنگ شعار «ما می توانیم» را تحقق بخشید، زیرا هر کجا که به بن بست بر می خوریم جهاد دانشگاهی ورود می کند و به داد کشور می رسد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74491
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

جهاد دانشگاهی در بن بست ها به داد کشور می رسد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمدرضا احمدی سنگری در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان، پست ها و مسئولیت ها را ماندگار ندانست و اظهار کرد: تنها چیزی که اهمیت دارد کار کردن برای خدا و اخلاص در عمل است.

نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر با خدا معامله کنیم و اعمال و گفتار ما برای خدا باشد به توفیق می رسیم، افزود: مردم با وجود مسئولان در تراز انقلاب به آرامش می رسند.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود تجهیزات در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: در زمانی که از کمترین امکانات مانند سیم خاردار بهره مند نبودیم جهاد دانشگاهی شعار «ما می توانیم» را تحقق بخشید، زیرا هر کجا که به بن بست بر می خوریم جهاد دانشگاهی ورود می کند و به داد کشور می رسد.

احمدی روحیه جهادی را ویژگی نیروی انسانی در جهاد دانشگاهی دانست و تاکید کرد: با همت جهادگران مجدد کارهای جهادی در دستور قرار گیرد تا بتوانیم معضلات استان و کشور را حل کنیم لذا از جهاد دانشگاهی گیلان انتظار داریم در کارها به نمایندگان و مسئولان مشورت دهند.

وی زباله سراوان و رودخانه های رشت را دو معضل اصلی گیلان دانست و گفت: متاسفانه چهل سال از دپوی زباله در سراوان می گذرد و ارتفاع آن به ۱۱۰ متر رسیده و هر ثانیه ۱۰ لیتر زهرآبه تولید می شود لذا جهاد دانشگاهی گیلان باید ورود کند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، با اشاره به ظرفیت پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی در حل معضل پسماند و فاضلاب گیلان، تصریح کرد: رودخانه های گوهررود و زرجوب موجب شده در آمار سرطان رتبه اول باشیم.

مجوز احداث کارخانه فرومنگنز استهبان اخذ شد
دنبال کنید

وی با بیان اینکه هیچ موجود زنده ای در این دو رودخانه زندگی نمی کند، یادآور شد: ۴۰۰۰ میلیارد تومان برای احیای رودخانه های رشت نیاز داریم، زیرا تهدید است و محصولات کشاورزی منطقه از آب فاضلاب شهری، صنعتی و بیمارستانی و زهرآبه های سراوان تغذیه می کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi