پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

رزمایش الی بیت‌المقدس در خوزستان برگزار می‌شود

محمدرضا لیلی‌زاده مسئول عملیات سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده و برای بالابردن آمادگی‌های نیروی مقاومت بسیج رزمایش الی بیت‌المقدس در خوزستان برگزار می‌شود. وی در ادامه بیان کرد: این رزمایش با حضور گردان‌های بیت‌المقدس برادران و گردان‌های کوثر خواهران از سراسر استان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74458
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

رزمایش الی بیت‌المقدس در خوزستان برگزار می‌شود

محمدرضا لیلی‌زاده مسئول عملیات سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده و برای بالابردن آمادگی‌های نیروی مقاومت بسیج رزمایش الی بیت‌المقدس در خوزستان برگزار می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: این رزمایش با حضور گردان‌های بیت‌المقدس برادران و گردان‌های کوثر خواهران از سراسر استان خوزستان برگزار می‌شود.

مسئول عملیات سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان اضافه کرد: در این رزمایش ۶۵ گردان بیت‌المقدس برادران و ۲۸ گردان کوثر خواهران از سراسر استان شرکت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: رزمایش الی بیت‌المقدس از روز ۲۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و به مدت دو روز تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

لیلی‌زاده ادامه داد: با رصدی که انجام شد همه گردان‌ها آمادگی لازم برای شرکت در رزمایش الی بیت‌المقدس در استان خوزستان را دارند.

وی در ادامه به برخی از اهداف برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس اشاره کرد و گفت: آماده سازی یگان‌ها برای انجام عملیات‌های واقعی در صحنه‌های اجتماعی در سراسر استان از جمله هدف‌های مهم در اجرای این رزمایش بزرگ است.

مسئول عملیات سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان، بالابردن توان رزم و آمادگی رزم گردان‌های بیت المقدس برادران و کوثر خواهران را از دیگر اهداف مهم برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در استان خوزستان اعلام کرد.

وی تصریح کرد: همچنین انجام عملیات روانی متناسب با وضعیت کنونی در حوزه‌های مقاومت بسیج از اهداف دیگر برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس خواهد بود.

لیلی‌زاده خاطرنشان کرد: تمرین و تداوم آموزش یگانی و آموزش‌های رزمی برای انجام ماموریت‌های واگذار شده، اشراف اطلاعاتی در حوزه سرزمینی و اجرای فشرده تاکتیک‌های رزم انفرادی به صورت میدانی از دیگر اهدافی است که رزمایش الی بیت‌المقدس دنبال خواهد کرد.

آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع گچساران مهار شد
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi