جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ماموریت های جمعیت هلال احمر در سخت ترین شرایط رقم می خورد

نماینده مردم کرمان و بردسیر در مجلس،گفت:ماموریت های جمعیت هلال احمر در یاری رسانی به شهروندان در سخت ترین شرایط رقم می خورد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74437
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

ماموریت های جمعیت هلال احمر در سخت ترین شرایط رقم می خورد

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، شهباز حسن پوربیگلری  در تشریح  افزایش  اقدامات  امدادگران هلال احمر در استان کرمان،گفت: در دیدار با سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال‌احمر بر همکاری سازنده و بیش از پیش مجمع نمایندگان استان کرمان و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تاکید شد.

 نماینده مردم کرمان و بردسیر  در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشادت های امدادگران هلال احمر گفت: ماموریت های جمعیت هلال احمر در یاری رسانی به شهروندان در سخت ترین شرایط رقم می خورد و بی شک شایسته تقدیر است که نمونه آن را در سیل سال گذشته کرمان شاهد بودیم.

وی همچنین افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی همواره در این مسیر سخت در کنار جمعیت هلال احمر هستند و از این مجموعه حمایت خواهند کرد.

 وی ادامه داد: در این دیدار بر همکاری سازنده و بیش از پیش مجمع نمایندگان استان کرمان و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تاکید و مقرر گردید تا بسترهای قانونی در مجلس جهت رفع نیازهای هلال احمر صورت گیرد تا این مجموعه بتواند با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها به مردم شریف استان کرمان خدمت رسانی کند./

 پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi