جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اختصاص اعتبارات ویژه به فعالیت های فرهنگی بوکان

نماینده مردم بوکان در مجلس گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور داد که اعتبارات ویژه ای به فعالیت های فرهنگی بوکان اختصاص پیدا کند که این دستور وی در حال طی کردن مراحل اداری است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74301
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اختصاص اعتبارات ویژه به فعالیت های فرهنگی بوکان

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، انور حبیب زاده نماینده مردم بوکان  و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی به همراه  فرماندار بوکان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان با عوامل اجرایی نخستین جشنواره تئاتر خیابانی ناله شکینه در بوکان دیدار و گفت وگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این دیدار ضمن اشاره به دیدار سه هفته قبل خود با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به دنبال درخواست بنده،  آقای وزیر دستور داد که “سیدمحمد هاشمی” معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های این وزارتخانه در اختتامیه جشنواره ناله شکینه شرکت کند.

وی افزود:  وزیر ارشاد در این دیدار دستور داد که اعتبارات ویژه ای به فعالیت های فرهنگی بوکان اختصاص پیدا کند که این دستور وی در حال طی کردن مراحل اداری است.

حبیب زاده بوکانی با بیان اینکه این جشنواره از ۲۷ اردیبهشت ماه به مدت سه روز در بوکان برگزار می شود، ادامه داد: در ادامه این نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان و دبیر جشنواره به تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته برای برگزاری نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی ناله شکینه پرداخت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi