شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

حق مناطق جنگی به کل استان خوزستان تعلق گرفت

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس گفت: با پیگیری‌های مجمع نمایندگان استان خوزستان حق مناطق جنگی به کل استان اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74292
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

حق مناطق جنگی به کل استان خوزستان تعلق گرفت

علیرضا ورناصری در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، گفت: طی مکاتبات و رایزنی‌هایی که انجام شد حق مناطق جنگی به کل شهرستان‌های استان خوزستان ازجمله حوزه انتخابیه اینجانب شامل شهرهای مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل تعلق گرفت.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین پس از انجام جلسات متعدد با سرلشکر باقری و وزیردفاع در مجلس یازدهم، حق مناطق جنگی علاوه‌بر بازنشستگان دولتی کشوری به کارکنان بازنشسته سپاه، ارتش و نیروی انتظامی کل شهر‌های استان خوزستان تعلق خواهد گرفت.

وی در این خصوص افزود: علاوه بر شهرستان‌های استان خوزستان با رایزنی‌های متعدد، شهرستان‌های ۵ استان آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام و بوشهر نیز از این امتیاز برخوردار می‌شوند.

یادآور می‌شود؛ طبق قانون، مزایایی برای جبران عقب‌افتادگی مناطق جنگ‌زده در نظر گرفته شده است که ازجمله آن رشد سالانه ۱۰ درصدی شاخص‌های توسعه این مناطق، افزایش حقوق تا ۲۵ درصدی کارکنان و دادن یک طبقه شغلی به آنان است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi