پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

توسعه دانش‌بنیان در برق کهگیلویه و بویراحمد با بهر‌ه‌گیری از توان 5 استاد دانشگاه

به گزارش کرونا از یاسوج جمال معتمدی‌زاده در نشست کمیته تحقیقات این شرکت با ابراز خوشحالی خود از پذیرش عضویت پنج رئیس و اعضای هیئت علمی چهار دانشگاه مطرح کشوری در کمیته تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق این استان اظهار داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته و علاقمندی این اساتید مطرح کشوری برای رفع مشکلات زیرساختی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74145
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

کرونا :

توسعه دانش‌بنیان در برق کهگیلویه و بویراحمد با بهر‌ه‌گیری از توان 5 استاد دانشگاه

به گزارش کرونا از یاسوج جمال معتمدی‌زاده در نشست کمیته تحقیقات این شرکت با ابراز خوشحالی خود از پذیرش عضویت پنج رئیس و اعضای هیئت علمی چهار دانشگاه مطرح کشوری در کمیته تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق این استان اظهار داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته و علاقمندی این اساتید مطرح کشوری برای رفع مشکلات زیرساختی صنعت برق در استان کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار این اساتید و مسوولان چهار دانشگاه مشهور ایران و خاورمیانه به عضویت کمیته تحقیقات این شرکت در آمده اند.

وی با تقدیر از پذیرش این عضویت‌ها، خاطرنشان کرد: دکتر محمود فتوحی فیروزآباد رئیس دانشگاه صنعتی شریف تهران، دکتر گئورگ قره پتیان، دکنر مهدی صلاری نادری و دکتر جواد مختاری اعضای هیئت علمی دانشگاه پلی تکنیک امیرکبیر تهران ، دکتر مصطفی صدیقی زاده عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران و دکتر مصطفی برناپور عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج، اعضای کمیته تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور این اساتید برتر دانشگاهی ایران در کمیته تحقیقات این شرکت می تواند فرصت مناسبی برای سایر اساتید دانشگاهی و دانشجویان شاخه های صنعت برق در دانشگاه های استان برای علم آموزی و توسعه دانش خود باشد.

معتمدی زاده با بیان اینکه متاسفانه شبکه های توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از حیث استانداردسازی و فناوری های لازم، شرایط مناسب را ندارد، یادآور شد: حدود ۱۰ هزار کیلومتر شبکه برق در این استان وجود دارد که احداث بخش عمده ای از این شبکه ها به بیش از ۴۰ سال می رسد.

مدیرکل جدید زندان های کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
دنبال کنید

وی گفت: بنا داریم از اعضای جدید کمیته تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد جهت بازدیدهای میدانی از زیرساخت های صنعت برق در این استان دعوت کرده تا بتوانیم از تجربه و علم این اساتید بین المللی و ملی نهایت بهره لازم را ببریم.

رئیس شورای انسجام بخشی صعت آب و برق در استان کهگیلویه و بویراحمد، مجموع فیدرهای عمومی در این استان را ۵۹ فیدر ذکر و اظهار داشت: ۱۰ فیدر اخصاصی دیگر در استان وجود دارد که هفت فیدر آن در گچساران ، ۲ فیدر در دنا و یک فیدر در بویراحمد است.

معتمدی زاده تعداد پُست های فوق توزیع برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را ۱۲ پُست برشمرد و خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار این استان ۴۶۶ مگاوات بوده که نیاز است به مدیریت مصرف برق توجه ویژه ای شود.

وی گفت: ۲۸۰ هزار اشتراک برق در استان وجود دارد که می توان گفت به نسبت مساوی در مناطق گرمسیری و سردسیری تقسیم شده اند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi