جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

در حوزه حمل و نقل و ترافیک نیاز به استفاده از متد روز و طراحی جدید است

نماینده مردم دامغان در مجلس در دیدار با رییس پلیس راهور دامغان گفت: در حوزه حمل و نقل و ترافیک نیاز به استفاده از متد روز و طراحی جدید است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74106
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

در حوزه حمل و نقل و ترافیک نیاز به استفاده از متد روز و طراحی جدید است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛  علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان و عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی با سرهنگ روح الله ساغری رئیس پلیس راهور شهرستان دامغان دیدار و گفت وگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این دیدار گفت: در این دیدار این دیدار جناب آقای سرهنگ ساغری گزارشی از وضعیت ترافیک و حمل و نقل دامغان ارائه داد.

وی افزود:  همچنین ایشان اعلام داشت در جلسه اخیر شورای ترافیک شهرستان دامغان، در راستای روان سازی ترافیک، اصلاح و بازسازی ۸ نقطه مورد تفاهم قرار گرفته است که امیدواریم با اجرای این مصوبات شاهد اتفاقات خوبی در خصوص وضعیت ترافیک دامغان باشیم.

علیزاده برمی ضمن تقدیر از خدمات پلیس راهور تاکید کرد: دامغان شرایط گذشته را ندارد و در حوزه حمل و نقل و ترافیک نیاز به استفاده از متد روز و طراحی جدید است. 

وی افزود: البته این طراحی جدید نه متناسب با امروز که باید با آینده نگری کامل و متناسب با آینده شهرستان دامغان انجام گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi