جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پیگیری تقویت آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت همراه در روستاهای شهرستان نیر

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در بازدید از روستای شیران شهرستان نیر، از پیگیری تقویت آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت همراه در روستاهای این شهرستان خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74022
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

پیگیری تقویت آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت همراه در روستاهای شهرستان نیر

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی با همراهی بخشدار مرکزی شهرستان نیر، جمعی از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان با حضور در روستاهای بخش مرکزی شهرستان نیر، در جمع اهالی روستای شیران حاضر شد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این بازدید ضمن هم‌صحبتی با اهالی و قرار گرفتن در جریان مشکلات و مطالبات ساکنین روستا، در راستای پیگیری رفع این مشکلات از دستگاه‌های مربوطه قول مساعد داد.

وی در خصوص این بازدید گفت: در این بازدید مواردی همچون ضرورت رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی، توسعه محدوده روستا و بازنگری طرح هادی، بهسازی راه دسترسی روستا، ضرورت احداث تقاطع غیرهمسطح در محل تلاقی راه روستای شیران با اتوبان، بهسازی معابر داخلی روستا، تقویت آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت همراه و کمک به راه‌اندازی تعاونی تولید گیاهان دارویی از جمله مهم‌ترین مطالبات اهالی روستای شیران شهرستان نیر عنوان شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi