سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

اختصاص مبلغ ۵ میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از طرح های تعاونی منوجان

نماینده مردم کهنوج و منوجان و رودبارجنوب و قلعه گنج و فاریاب  در  مجلس گفت: مبلغ ۵ میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از طرح های تعاونی منوجان اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73998
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

اختصاص مبلغ ۵ میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از طرح های تعاونی منوجان

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، منصور شکرالهی در تشریح  منازل مسکونی  در روستای پورشعبان، گفت: با حضور مهدی مسکنی معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امام جمعه شهرستان منوجان، حاجویی نماینده قرارگاه امام رضا (ع) و جمعی از مسئولین، ٩ واحد منزل مسکونی برای ٩ خانوار فاقد مسکن در روستای پورشعبان که توسط قرارگاه امام رضا (ع) و با مشارکت شرکت مس شهربابک ساخته شده بود، افتتاح گردید.

 نماینده  مردم کهنوج و منوجان و رودبارجنوب و قلعه گنج و فاریاب  در  مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: در این سفر مقرر گردید  مبلغ ۵ میلیارد تومان اعتبار از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شرکت ها و حمایت از طرح های تعاونی و تولیدی شهرستان منوجان اختصاص داده شود.

 وی ادامه داد: همچنین مقرر گردید ۵٠٠ میلیون اعتبار جهت اشتغال و راه اندازی ٢ تعاونی برای بانوان و مردان روستای پورشعبان اختصاص داده شود.

وی یادآورشد: یک پارک با وسایل بازی برای کودکان روستای پورشعبان، یک مرکز حرفه آموزی، مرکز مذهبی و همچنین با ایجاد یک تعاونی موضوع اشتغال روستاییان پیگیری و انجام پذیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi