شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رضایتمندی و خوشحالی مردم باید هدف اصلی قرار گیرد

نماینده مردم انزلی در مجلس،گفت: رضایتمندی و خوشحالی مردم باید هدف اصلی قرار گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73920
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

رضایتمندی و خوشحالی مردم باید هدف اصلی قرار گیرد

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، احمد دنیامالی در نشست هماهنگی دستگاههای اجرایی شهرستان بندر انزلی،گفت: خوشحالی و رضایتمندی مردم از اهداف اصلی مدیریت شهری  است بنابراین باید بر گسترش هم افزایی ها بین دستگاه های مختلف تاکید کرد.

 نماینده مردم بندرانزلی در  مجلس شورای اسلامی با اشاره بر بودجه ارائه شده توسط شورا و شهرداری انزلی بر اصلاح برخی مفاد آن  تاکید کرد.

 وی با بیان اینکه در نشست هماهنگی دستگاههای اجرایی شهرستان بندرانزالی، افزایش نشست ها بین دستگاه های مختلف شهرستان را ضروری دانست و ادامه داد:  برخی مواقع ناهماهنگی هایی بین دستگاه های مختلف رخ می دهد که دست آنان نیست و هرچقدر نشست های بین دستگاه ها افزایش یابد این ناهماهنگی ها نیز به حداقل ممکن خواهد رسید.

دنیامالی با اشاره بر بودجه ارائه شده توسط شورا و شهرداری عنوان کرد؛ در بودجه ای که ارائه شد سر فصل های ارائه شده مشخص و قطعی نبوده برای مثال اگر در سر فصل آسفالت عددی درخواست شده باید توناژ و حجم کار نیز محاسه شود و در زیرفصل های درخواست مذکور اعلام شود تا کلیات موارد طی شود و همچنین پروژه های موضوعی و موضعی نیز باید مشخص باشند.

دنیامالی بر استفاده و شناسایی ظرفیت های مختلف در شهرستان تاکید ویژه کرد و افزود؛ باید در جلسات مستمر دیگری نظام بودجه ای را در شهر مروری مجدد داشته باشیم تا بدانیم امسال در کدام قسمت قرار داریم به کجا می خواهیم برسیم و ظرفیت های خود را بشناسیم چون بنده با وزیر راه صحبت کردم و ما می توانیم از پتانسیل سازمان بنادر و کشتیرانی نیز استفاده کنیم.

اخذ دستورات لازم برای اجرای چند پروژه در حوزه آبرسانی شیراز
دنبال کنید

دنیامالی همچنین  با اشاره بر همکاری ها و همدلی های موجود از طرف فرمانداری شهرستان رضایتمندی و خوشحالی مردم باید هدف اصلی قرار گیرد ادامه داد :در حال حاضر با توجه به علاقه‌مندی و همکاری جناب فرماندار ما می توانیم هم‌افزایی بیشتری داشته باشیم تا به این پاسخ برسیم که شهرستان چقدر درآمد دارد و در بحث مالیات بر ارزش افزوده که پنجاه درصد آن متعلق به امور مدیریت شهری است چقدر هزینه می شود و به کجا می خواهیم برسیم.

نماینده مردم بندرانزلی در پایان خوشحالی و رضایتمندی مردم را سرلوحه فعالیت ها دانست و افزود: رضایتمندی و خوشحالی مردم باید هدف اصلی قرار گیرد تا در حوزه های مختلف نظیر آب و فاظلاب و برق و… با یکدیگر همکاری بیشتری داشته باشیم، برای مثال در بخش مخابرات و کاوربندی آنتن ها و دکل های مختلف آنچنان در شرایط مطلوبی قرار نداریم که این امر نیازمند تحول و اصلاح مجدد می باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi