جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دولت رشته‌های فنی و حرفه‌ای را ارتقا دهد

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس گفت: دولت باید ارتقاء رشته‌های فنی و حرفه‌ای را در دستور کار قرار دهد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73878
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

دولت رشته‌های فنی و حرفه‌ای را ارتقا دهد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سید محمد پاکمهر٬ اظهار کرد: باید مشکلات کارکنان مراکز فنی و حرفه‌ای و ارتقای شغلی و معیشتی آنان در دستور کار دولت باشد.

وی افزود: اگر می‌خواهیم آموزش های به سمت دانش بنیان شدن و اشتغال آفرینی حرکت کنند٬ باید ارتقا رشته‌های فنی و حرفه‌ای در اولویت باشد و به سمت رشته هایی که بازار کار بسیار مناسبی دارند حرکت کنیم.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تصویب چارت سازمانی فنی و حرفه‌ای در شهرستان گرمه به نتیجه رسیده و امیدواریم با کمک از اعتبارات متوازن ملی٬ برای ارتقا ۴۰۰ رشته‌ای که درسطح استان از این مرکز بهره مند می‌شوند، تلاش شود.

پاکمهر گفت: با توجه به آموزش محور بودن دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها در زمان کنونی، تجهیز، ارتقا و توسعه مراکز فنی و حرفه جزو برنامه‌های اصلی کشور و دولت است و قول توسعه این آموزشگاه‌ها که اسباب تزریق، و ایجاد رگه‌های امید و اشتغال در جوانان است از سوی دولت داده شده است.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: ایجاد اشتغال و حرکت در جهت منویات مقام معظم رهبری چراغ راه است و باید همه در سالی که به نام تولید دانش بنیان اشتغال آفرین نامگذاری شده به سمت این شعار حرکت جدی داشته باشم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi