جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نقش جوانان تحصیل کرده و نخبه در پیشبرد صنعت پتروشیمی ملموس است

نماینده مردم دیر، کنگان وجم و عسلویه در مجلس گفت: در صنعت، به‌ویژه صنعت پتروشیمی نقش جوانان تحصیلکرده و نخبه کشور بیش از دیگر حوزه‌ها ملموس است و توانسته کشور را در برابر همهٔ تحریم‌های ظالمانه، استوار و بالنده، به پیش ببرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73872
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

نقش جوانان تحصیل کرده و نخبه در پیشبرد صنعت پتروشیمی ملموس است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، موسی احمدی در ادامه بازدیدهای خود از شرکت‌های مستقر در جنوب استان بوشهر، از پتروشیمی دنا بازدید کرد.

نماینده  دیر، کنگان وجم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در این بازدید، بر توجه به جوانان و نقش آنان در مهندسی معکوس تأکید و اظهار کرد: در صنعت، به‌ویژه صنعت پتروشیمی نقش جوانان تحصیلکرده و نخبه کشور بیش از دیگر حوزه‌ها ملموس است و توانسته کشور را در برابر همهٔ تحریم‌های ظالمانه، استوار و بالنده، به پیش ببرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: هدف ما از بازدید و نشست با مدیران عامل پتروشیمی‌ها و شرکت‌های مستقر در جنوب استان، کمک به صنعت و نظارت بر شتاب و افزایش اشتغال جوانان است تا بتوانیم قدم‌های بلندتر و بیشتری برای توسعه منطقه و کشور برداریم.

مدیرعامل پتروشیمی دنا هم در این دیدار با تأکید بر پررنگ بودن نقش نماینده جنوب استان در کمیسیون انرژی مجلس، گفت: من در سفر رئیس‌جمهور به منطقه و بسیاری از جلسات، حرارت و شور مطالبه‌گری دکتر احمدی برای دفاع از موکلان خود را دیده‌ام و همواره این روحیه را تحسین کرده‌ام.

 کریمیان علی‌آبادی تأکید کرد: حضور چنین نماینده‌ای در مجلس و کنار صنعت، بی‌شک به توسعه محیط پیرامونی و افزایش اشتغال جوانان و تحقق سایر مطالبات مردم کمک شایانی خواهد کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi