پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مطالبه گری حق قانونی معلمان است

نماینده مردم کهگیلویه، بهمیی، چرام‌ و لنده در مجلس تاکید کرد: مطالبه گری حق مسلم و قانونی معلمان زحمتکش و فرهنگ پرور جامعه است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73803
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

مطالبه گری حق قانونی معلمان است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حجت الاسلام سید محمد موحد در آئین تجلیل از معلمان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مطالبه‌گری حق مسلم و قانونی معلمان  است تصریح کرد: معلم  نباید دغدغه مالی داشته باشد.

نماینده کهکیلویه، بهمنی، چرام و لنده در  مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم‌ و تربیت  و تبریک هفته معلم، بیان کرد: معلمی شغل انبیاست و باید همگان برای حفظ این جایگاه بکوشند.

حجت الاسلام موحد با تاکید بر اینکه جایگاه و منزلت معلم استثنایی است، عنوان کرد: به واسطه همین جایگاه خاص جامعه فرهنگی بیش از دیگران در برابر جامعه احساس مسئولیت می‌کند.

وی تصریح کرد: نقش بی‌بدیل معلمان در توسعه و پیشرفت کشور و تربیت نسل انقلابی و مسئول برکسی پوشیده نیست.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس همچنین به نقش موثر معلمان در مبارزه فکری و فرهنگی در دوره طاغوت و پیروزی انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: بدون شک امروز دفاع از آن احساس مسئولیت و آرمان‌های انقلاب نیز بر عهده جامعه فرهنگی است.

وی ادامه داد: همانگونه که یک قاضی برای اجرای عدالت باید بی‌نیاز باشد معلم هم نباید در کوی و برزن به دنبال یک لقمه نان باشد.تاکید کرد: رفع مشکلات جامعه فرهنگی نیازمند تعامل بیشتر سران سه قوه است.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، ابراز کرد: در مجلس یازدهم مراحل مختلفی از مشکلات جامعه فرهنگی و نهاد مقدس آموزش‌و پرورش دیده شده است و از بخشی از این مشکلات با همکاری دولت عبور کرده‌ایم و بخش زیادی مانده که باید سران سه‌قوه و به ویژه مجلس ریل گذاری‌های لازم را انجام دهد.

بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه مدیران کشور باشد
دنبال کنید

حجت الاسلام موحد، بیان کرد: به طور قطع اگر مصوبه‌ای در رابطه با جامعه فرهنگی در مجلس تصویب شود باید تا حصول نتیجه به جد پیگیری و تمام قد از حقوق معلمان دفاع کند و نباید اجازه دهد که شان و جایگاه معلم زیرسوال برود.

وی تاکید کرد: در مجلس به عنوان کسی که باید بازوی آموزش‌وپرورش باشد به طور قطع همراهی می‌کنیم‌./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi