پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

زیرساخت فیبر نوری در تمام شهرهای خراسان شمالی اجرا شود

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی خواستار ایجاد زیرساخت فیبر نوری در تمام شهرهای خراسان شمالی شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73752
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

زیرساخت فیبر نوری در تمام شهرهای خراسان شمالی اجرا شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،  محمد وحیدی با اشاره به روند عملیات اجرایی توسعه تلفن ثابت با نصب تجهیزات نوین مخابراتی در نقاط مختلف شهری استان خراسان شمالی٬ اظهار کرد: از مزایای تجهیزات کافوی نوری جدید و پیشرفته می‌توان به حداقل رسیدن خرابی تلفن‌ها، اینترنت با پهنای باند بالا و در نتیجه بهره‌مندی مشترکان تلفن ثابت با سرعت بالاتر و پایداری ارتباطات و خدمات نوین ارتباطی نام اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر شهرهای استان در فاصله طولانی عقب ماندگی ارتباطی به لحاظ عدم برخورداری از فیبر نوری شهری تاکنون در فقر بسر می‌برند و  سیستم‌های قدیمی ارتباطی موجب کاهش سرعت اینترنت خانگی، تجاری، دستگاه‌های پوز  واحدهای صنفی و بانکی شده بود٬ باید تامین این زیرساخت در اولویت باشد.

نماینده مردم ۵ شهر استان خراسان شمالی گفت: امیدواریم بعد از راه اندازی کافوهای نوری نصب شده، شهروندان شهرهای مختلف استان به‌زودی و با تلاش دست اندرکاران از اینترنت پرسرعت بر فیبر نوری شهری بهره‌مند شوند.

وحیدی تصریح کرد: تسریع در فراهم کردن زیرساخت ارتباط فیبرنوری و جبران  کسری‌های گذشته مطالبه مردم شریف شهرها و روستاها و مناطق حوزه انتخابیه در شهرستان های، بجنورد، مانه و سملقان، رازوجرگلان، گرمه و جاجرم است که باعث برقراری توازن و تعادل در حوزه توسعه ارتباطی در تمام نقاط استان می‌شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi