جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

خروج کالاهای اساسی از مرزهای قصرشیرین به طور مسافری ممنوع شد

فرماندار قصرشیرین، از ممنوعیت خروج کالاهای اساسی همچون برنج، گوشت، مرغ، قند و شکر از مرزهای پرویزخان و خسروی این شهرستان به طور مسافری خبر داد. به گزارش کرونا، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین از ممنوعیت خروج کالاهای اساسی از مرزهای پرویزخان و خسروی شهرستان قصرشیرین به صورت مسافری خبر داد. وی گفت: کالاهای اساسی همچون برنج،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73737
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰

کرونا :

خروج کالاهای اساسی از مرزهای قصرشیرین به طور مسافری ممنوع شد

فرماندار قصرشیرین، از ممنوعیت خروج کالاهای اساسی همچون برنج، گوشت، مرغ، قند و شکر از مرزهای پرویزخان و خسروی این شهرستان به طور مسافری خبر داد.

به گزارش کرونا، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین از ممنوعیت خروج کالاهای اساسی از مرزهای پرویزخان و خسروی شهرستان قصرشیرین به صورت مسافری خبر داد.

وی گفت: کالاهای اساسی همچون برنج، گوشت، مرغ، قند و شکر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شهرستان هستند که به علت خروج از مرزهای استان به طور مسافری داخل شهرستان کمیاب و قیمت‌ها بالا می‌رود که خروج این کالاها را از شهرستان ممنوع اعلام کرده‌ایم.

فرماندار قصرشیرین با اشاره به تشدید بازرسی‌ها در شهرستان، ادامه داد: عمده خروج کالاهای اساسی از شهرستان توسط مسافران رخ می‌دهد که با تشدید بازرسی‌ها از خروج آن جلوگیری می‌کنیم.

منبع: فارس

انتهای خبر/

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi