چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بسیاری از پرچم‌داران جبهه مقاومت پرورش‌یافته مکتب طالب‌زاده هستند

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با بیان اینکه نادر طالب زاده با بهره مندی از ابزار نیرومندانه اش به کادرسازی مبادرت کرد،گفت: بسیاری از افرادی که امروز پرچم دار جبهه مقاومت هستند پرورش یافته مکتب فکری طالب زاده هستند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73689
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

بسیاری از پرچم‌داران جبهه مقاومت پرورش‌یافته مکتب طالب‌زاده  هستند

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت، غلامرضا منتظری در مراسم بزرگداشت حاج نادر طالب‌زاده اظهار کرد: اگر بخواهیم تصویری روشن از دیدگاه مقام معظم رهبری در بخش جهاد را به تماشا بنشینیم ایشان جهاد را «تلاش و کوشش در حالی که دشمن را مقابل خویش می بینید و مانعی پیش روی شماست» تعریف کردند. نادر طالب زاده موانع را به خوبی می دید و دشمن را می شناخت لذا تلاش مجاهدانه و هوشمندانه خود را استمرار بخشید.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طالب زاده خستگی را در خاک نسیان مدفون کرد و درخت دیرپای استقامت را نه تنها در ایران بلکه در جغرافیای جبهه مقاومت بارور کرد، افزود: او با بهره مندی از ابزار نیرومندانه اش به کادرسازی مبادرت کرد، بسیاری از افرادی که امروز پرچم دار جبهه مقاومت هستند پرورش یافته مکتب فکری طالب زاده هستند.

وی با اشاره به اینکه به اعتقاد من نادر در بسیاری از حوزه ها از جمله حوزه هنر و غرب شناسی «نادره» بود، تصریح کرد: او اندیشه تحول خواه داشت که به وضع موجود راضی نبود، زمانی که در غرب می زیست تمام اندیشه اش تحول ایران زمین بود و از نظام ستمشاهی رنج می بُرد.

منتظری تأکید کرد: وقتی طالب زاده ندای عزتمند امام راحل را شنید به سوی ایشان پر کشید تا تحول ایران را رقم بزند لذا در عرصه های تخصصی آستین همت بالا زد، او همیشه به وضعیت مطلوب فکر می کرد امروز ما نیز باید این چنین باشیم.

دیدار و گفت‌وگوی الهیان با مردم منطقه کن تهران
دنبال کنید

وی با بیان اینکه در اندیشه طالب زاده هنر یک ابزار و یک مقصد برای اهداف دنیایی نبود، گفت: در اندیشه این هنرمند هنر عطیه خداوند بود که در آسمان دل انسان نازل شده تا هنرمند با بهره مندی از کشش هنر، دیگران را به کوششی دوباره برای گام نهادن در طریق نیک فرجامی کمک کند او از هنر به خوبی استفاده کرد و با هوشمندی عمار عرصه فرهنگ شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با بیان اینکه مرحوم طالب زاده عمار عصر و پایه گذار جشنواره ای با همین هدف و مقصد شد، متذکر شد: جشنواره فیلم عمار یک الگو و مدل است و بذری بود که در اندیشه جوانان این مرزوبوم کاشته شد و وظیفه دستگاه های هنری این است که این بذر نورسته را به شجره طیبه در عرصه هنر سینما تبدیل کنند.

منتظری شاخصه بعدی طالب زاده  را غرب شناسی دانست و یادآور شد: او سال ها در غرب می زیست و تمدن غرب را به نیکی می شناخت اندیشمندان و متفکران برجسته غرب را به خوبی می شناخت لذا از سر انصاف علم و صداقت به تبیین و تعدیل عالمانه و صادقان غرب همت گذاشت براین اساس بسیاری از غربی ها از اندیشه او واهمه داشتند چراکه او از دور دستی بر آتش نداشت بلکه تمامی زوایای غرب را می شناخت و عالمانه و صادقانه به نقد و تحلیل آن می پرداخت.

وی استکبارستیزی را شاخصه دیگر نادره زمان دانست و یادآور شد: یکی از اهداف اساسی کنفرانس افق نو پرده برداری از چهره پنهان آمریکا و صهیونیست ها و سیمای نفاق عالم و اثبات پوچ بودن شعار حقوق بشر بود لذا هر بار با برگزاری این کنفرانس جریمه ها و مجازات های سنگین نقدی و غیرنقدی برای مرحوم طالب زاده و اعضای حاضر در کنفرانس در نظر می گرفته می شد چراکه پایه های اندیشه مستکبران را به لرزه در می آورد.

گمرکات استان بوشهر به ۶۰ کشور جهان کالا صادر کردند
دنبال کنید

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با اشاره به اینکه نادر از فرصت عمر خوب خود به خوبی استفاده کرد، ابراز داشت: طول عمر مهم نیست بلکه کیفیت آن مهم است، شهیدان سلیمانی، آوینی، شهید فهمیده پیرمرد کهن سال ۱۲۰ ساله نبودند بلکه از فرصت های عمر خود به خوبی استفاده کردند و این چنین اثرگذار و جاودان ماندند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi