جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

همه زندانیان دهدشت برابر کرونا واکسینه شدند

به گزارش کرونا از کهگیلویه،  محمد کریم سخنگو امروز در دیدار فرماندار شهرستان اظهار داشت: زندانیان و پرسنل زندان دهدشت به طور کامل واکسن کرونا را دریافت کردند. رئیس اداره زندان دهدشت با اشاره به برنامه‌های تدوینی سازمان زندان‌های کشور در طول حضور زندانی در زندان گفت: بر اساس برنامه‌ها و رسالت سازمان زندان‌ها، خدمات مختلفی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73683
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

همه زندانیان دهدشت برابر کرونا واکسینه شدند

به گزارش کرونا از کهگیلویه،  محمد کریم سخنگو امروز در دیدار فرماندار شهرستان اظهار داشت: زندانیان و پرسنل زندان دهدشت به طور کامل واکسن کرونا را دریافت کردند.

رئیس اداره زندان دهدشت با اشاره به برنامه‌های تدوینی سازمان زندان‌های کشور در طول حضور زندانی در زندان گفت: بر اساس برنامه‌ها و رسالت سازمان زندان‌ها، خدمات مختلفی در قالب فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، اشتغال و بهداشت و درمان و حمایتی به مددجویان ارائه می‌شود.

وی در خصوص حمایت‌های مالی از زندانیان اضافه کرد: همه زندانیان متاهل که محکوم به تحمل حبس هستند تا پایان مدت حضور در زندان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

سخنگو تصریح کرد: به طور مداوم از خانواده مددجویان بی‌بضاعت به صورت حضوری سرکشی و بسته‌های حمایتی اعطا و همچنین با مساعدت انجمن حمایت از زندانیان نیز کمک‌های نقدی و غیر نقدی دیگر به خانواده‌های پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi