پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

خبر خوب شهرداری یاسوج در مهم‌ترین جاذبه گردشگری این شهر

به گزارش کرونا از یاسوج شهردار یاسوج اظهار کرد: در طول مسیر جاده آبشار  معارضاتی وجود داشت که سال ها اجازه تعریض و بهسازی این مسیر را نمی دادند و با همکاری و حمایت قانونی و قاطعانه دستگاه قضایی بالاخره این امکان فراهم شد. نستهن مقدم با اشاره به اینکه پارک آبشار یاسوج از مهمترین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73665
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

خبر خوب  شهرداری یاسوج در مهم‌ترین جاذبه گردشگری این شهر

به گزارش کرونا از یاسوج شهردار یاسوج اظهار کرد: در طول مسیر جاده آبشار  معارضاتی وجود داشت که سال ها اجازه تعریض و بهسازی این مسیر را نمی دادند و با همکاری و حمایت قانونی و قاطعانه دستگاه قضایی بالاخره این امکان فراهم شد.

نستهن مقدم با اشاره به اینکه پارک آبشار یاسوج از مهمترین نقاط گردشگری این شهر است، ابراز داشت: عملیات تعریض این مسیر صورت گرفته است و بهسازی اساسی مسیر آبشار نیز با اجرای جداول عرضی و طولی نیز به اتمام رسیده است.

شهردار یاسوج گفت: با پایان اقدامات زیرسازی و زیربنایی، آسفالت این مسیر نیز اجرا خواهد شد.

وی با عذرخواهی از شهروندان بخاطر مسدود بودن مسیر در طول اجرای این پروژه گفت: بخاطر وضعیت جوی، امکان کار کردن در طول فصول سرد فراهم نبود و به همین دلیل در ماه مبارک رمضان که تردد در این مسیر کمتر بود این عملیات اجرا گردید.

خبر خوب شهرداری یاسوج در مهم‌ترین جاذبه گردشگری این شهر 3

مقدم تاکید کرد: با پایان عملیات عمرانی در طول جاده آبشار، این مسیر که خود بخشی از جاذبه گردشگری آبشار است با کیفیت مطلوب تقدیم شهروندان و مسافران می شود.

وی بیان داشت: در پارک آبشار نیز اقداماتی چون جدول گذاری و ساخت سکو صورت گرفته  و تکمیل زیرساخت های این پارک از برنامه های شهرداری است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi