جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دل نگرانی 186 نیروی آموزگار فرزند ایثارگر در کهگیلویه و بویراحمد و پاسخ مسئولان+فیلم

به گزارش کرونا از یاسوج؛ یکی از مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد به استخدام‌ها و بکارگیری نیروها بر می گردد که در سال‌های اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده و باعث شده تا نام استان در سراسر کشور پیچیده شود. استخدام و به کارگیری‌های فله ای قومی و طایفه ای در دولت قبل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73614
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

کرونا :

دل نگرانی 186 نیروی آموزگار فرزند ایثارگر در کهگیلویه و بویراحمد و پاسخ مسئولان+فیلم

به گزارش کرونا از یاسوج؛ یکی از مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد به استخدام‌ها و بکارگیری نیروها بر می گردد که در سال‌های اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده و باعث شده تا نام استان در سراسر کشور پیچیده شود.

استخدام و به کارگیری‌های فله ای قومی و طایفه ای در دولت قبل برای استان کهگیلویه و بویراحمد هزینه زیادی ایجاد کرد که زیبنده نبود در این سالها به دلایل مختلف شاهد برخی تجمعات و اعتراضات بودیم که در یکی از آخرین آنها فرزندان ایثارگران استخدامی در آموزش و پرورش بودند که بعد از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف آزمون ها و گزینش‌ها اکنون برای اشتغال به حرفه معلمی و آموزگاری پذیرفته شده‌اند.

 

آنها امروز و در حاشیه برگزاری همایش روز معلم با حضور استاندار و نمایندگان مردم در مجلس در اداره کل آموزش و پرورش تجمع اعتراض آمیز اما بی سر و صدا و بی حاشیه داشتند.

این تعداد ۱۸۶ نفر منتظر بودند تا مشکل خود را با استاندار در میان بگذارند چرا که می‌گویند بعد از پشت سر گذاشتن مراحل محتلف چرا احکام ما صادر نمی شود و به نوعی نگران وضعیت خود هستیم.

بعد از شنیدن صحبتهای این تعداد از معلمان به سراغ رئیس اداره امور اداری آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد رفتیم و در این خصوص از دل نگرانی های معلمان سوال کردیم که بیضایی در پاسخ اظهار کرد: جای هیچ گونه نگرانی نیست اینها اول مهر بر سر کلاس های درس خود حاضر خواهند شد و هرکدام در همان منطقه ای که پرونده تشکیل داده‌اند به کار گرفته می‌شوند.

خبرهای خوش بنیاد علوی برای مردم چاروسا/یک مبلغ خوب برای عمران شهری قلعه‌رئیسی
دنبال کنید

دل نگرانی 186 نیروی آموزگار فرزند ایثارگر در کهگیلویه و بویراحمد و پاسخ مسئولان+فیلم 3

وی افزود: از یکی دو هفته آینده بعد از اتمام برخی برنامه ها از جمله همین برنامه های روز معلم به وضعیت آنها رسیدگی خواهیم کرد.

بیضایی گفت:  اگر می بینید که در اهواز و شیراز به کار آنها سریعتر از استان ما رسیدگی شده به دلیل آن است که آن استان تعداد ۶ هزار نیرو کم دارند اما با این حال این تعداد هیچ مشکلی ندارند و احکام آن‌ها صادر می‌شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi