سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

پارک اسکان یا لجنزار در یاسوج!؟/ متولی کیست؟ شهرداری یا گردشگری+فیلم

به گزارش کرونا از یاسوج مشکلات شهر یاسوج که پایتخت طبیعت ایران نام گرفته و هر روزه مسافران و گردشگران زیادی در آن رفت و آمد می‌کنند یکی و دو تا نیست. شهری که باید الگوی پذیرایی از مسافر و گردشگر در استان کهگیلویه و بویراحمد و به عبارتی در جنوب ایران باشد اما در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73605
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

پارک اسکان یا لجنزار در یاسوج!؟/ متولی کیست؟ شهرداری یا گردشگری+فیلم

به گزارش کرونا از یاسوج مشکلات شهر یاسوج که پایتخت طبیعت ایران نام گرفته و هر روزه مسافران و گردشگران زیادی در آن رفت و آمد می‌کنند یکی و دو تا نیست.

شهری که باید الگوی پذیرایی از مسافر و گردشگر در استان کهگیلویه و بویراحمد و به عبارتی در جنوب ایران باشد اما در هر گوشه‌ای از آن که نگاه کنی کمبود و یا نواقصی خواهی دید که آزار‌دهنده است.

در ضلع جنوبی پارک مهرورزی بخشی از محوطه این پارک توسط میراث فرهنگی استان به پارک اسکان تبدیل شده که متاسفانه در سایه بی توجهی عملا به بیغوله تبدیل شده و به امان خدا رها شده است.

متاسفانه آبهای رها شده در محوطه این کمپ باعث ایجاد لجن زار شده و رشد علف های هرز عملا این پارک را غیرقابل استفاده کرده است.

وضعیت به هم ریخته آبخوری‌ها و سرویس‌های بهداشتی از کار افتاده نیز مزید بر علت شده تا کسی میل به استفاده از آلاچیق های این کمپ را نداشته باشد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi