جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

عدم خسارت جانی در زلزله‌های اخیر بیانگر مهندسی قابل قبول در سازه‌ها

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان در مجلس با اشاره به وقوع سال گذشته در حوزه انتخابیه خود، گفت: با وجود اینکه حدود ۳۶ روستا در زلزله سال گذشته آسیب دیدند ولی فوت ناشی از تخریب منازل نداشتیم که این مسئله نشان از وجود مهندسی قابل قبول در سازه است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73584
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

عدم خسارت جانی در زلزله‌های اخیر بیانگر مهندسی قابل قبول در سازه‌ها

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،  محمدوحیدی، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان عصر روز گذشته در مراسم روز مهندس که با همت سازمان نظام مهندسی برگزار شد، گفت: بناهای تاریخی از جمله ارگ‌های سنگی در رباط عشق که قدمت بسیار بالایی دارند، بیانگر فن مهندسی قوی در ایرانیان است

وحیدی عنوان کرد: بناهای تاریخی که از ظرافت بالا و بافت قوی تشکیل شده است نشان از مهندسی قوی در جامعه اسلامی و ایرانی دارد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در نگاه جامعه شناخت شهری، علی رقم اینکه شهر از عناصر بی جان ساخته می شود، ولی در باطن جاندار است، انسانها و مهندسان شهرها را به هر سویی سوق می دهند.

وحیدی گفت : در نگاه اجتماعی، با توجه به زلزله سال گذشته، حدود ۳۶ روستا آسیب دیدند ولی خدا را شکر فوت ناشی از تخریب منازل نداشتیم که نشان از وجود مهندسی قابل قبول در سازه است و این موضوع بیانگر برجسته بودن هنر مهندسی است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi