جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رفع مشکلات راه شهرستان راز و جرگلان یکی از اولویت های سفر ریاست جمهوری/ ما نماینده مردم هستیم نه نماینده دولت

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان با بیان اینکه رفع مشکلات راه شهرستان راز و جرگلان یکی از اولویت های سفر ریاست جمهوری و ما تمامی مصوبات سفر رئیس جمهور را پیگیری خواهیم کرد، گفت: ما نماینده مردم هستیم و نماینده دولت نیستیم و از وظایف نظارتی خود کوتاه نخواهیم آمد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73581
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

رفع مشکلات راه شهرستان راز و جرگلان یکی از اولویت های سفر ریاست جمهوری/ ما نماینده مردم هستیم نه نماینده دولت

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،  محمد وحیدی، نماینده مردم شریف شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان  در دیدار با شورای شهر، معتمدین و مسئولین دستگاه های اجرایی شهر راز، گفت: با توجه به سفر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی یکی از اولویت هایی که باید در سفر پیگیری بشود موضوع راه شهرستان راز و جرگلان می باشد که جزء مطالبات نمایندگان در این سفر خواهد بود

وحیدی عنوان کرد: بیمارستان ۶۴ تختوابی شهرستان که با پیگیری های انجام شده به عنوان بیمارستان آموزشی هم است، تامین اعتبار و مجوز ماده ۲۳ هم اخذ شده است که امیدواریم هرچه سریعتر شاهد راه اندازی این بیمارستان باشیم و مردم شهرستان از خدمات آن بهره مند بشوند‌.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: بر اساس مطالعاتی که انجام شده است شهرستان راز و جرگلان جزء ۳۱ شهرستان محروم کشور است و در سال جاری در کمیسیون تلفیق بودجه اتفاق مبارکی که افتاد تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای هر شهرستان محروم علاوه بر ۱۹ هزار میلیارد تومان می باشد که شهرستان راز و جرگلان هم از دریافت این اعتبار مستثنی نخواهد بود‌.

وحیدی گفت : ما نماینده مردم هستیم، نماینده دولت نیستیم. ولی از عملکرد های مثبت دولت حمایت خواهیم کرد و در راستای فساد ستیزی با هیچ احدی تعارف نداریم و تریبون بنده در موضوعاتی که به نفع مردم باشد و موجب رضایت و احقاق حقوق مردم شریف حوزه انتخابیه و مردم شریف این سرزمین باشد خاموش نخواهد شد. زیرا مردم نقش نظارتی را از منتخبین خودشان انتظار دارند./

اعتبارات سال 1401 جبران کمبودهای حوزه راه در شهرستان راز و جرگلان خواهد بود
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi