چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

موفقیت در آزمون های زبان آلمانی

مرکز زبان آلمانی گات اگر قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارید و یا به یادگیری این زبان علاقه دارید، بهتر است تا سطوح پیشرفته آن پیش بروید. پس از یادگیری دقیق آزمون های زبان آلمانی بهترین گزینه هستند. برای موفقیت در این آزمون ها چند روش وجود دارد  شما می توانید مرکز زبان گات را برای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73484
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

موفقیت در آزمون های زبان آلمانی

مرکز زبان آلمانی گات

اگر قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارید و یا به یادگیری این زبان علاقه دارید، بهتر است تا سطوح پیشرفته آن پیش بروید. پس از یادگیری دقیق آزمون های زبان آلمانی بهترین گزینه هستند. برای موفقیت در این آزمون ها چند روش وجود دارد  شما می توانید مرکز زبان گات را برای موفقیت در آزمون های زبان آلمانی انتخاب کنید . همچنین از روش های کاربردی که که می تواند کمک بسیاری در موفقیت شما داشته باشد ! در ادامه با آن ها آشنا می شویم.

موفقیت در آزمون های زبان آلمانی 4

سطوح زبان آلمانی

شش سطح تسلط در زبان که هر زبان ‌آموزی با آن ‌ها سروکار خواهد داشت به ترتیب زیر هستند:

مبتدی           A1, A2     Beginner
متوسطه    B1, B2     Intermediate
پیشرفته       C1, C2      Advanced

 

سطوح زبان آلمانی

رسیدن به سطح a1 زبان آلمانی

در حین یادگیری زبان آلمانی، وقتی به سطح A1 می رسید، می توانید عبارات روزمره آشنا را تشخیص بدهید، از آن‌ها استفاده کنید و از عبارات مقدماتی که با هدف برطرف کردن نیازها هستند استفاده کنید. همچنین می توانید به راحتی خودتان را معرفی کنید و در ارتباط با موضوعات شخصی آن ها سؤالاتی بپرسید. به طور کلی می توانید به راحتی و در حد ساده با دیگران ارتباط برقرار کنید.

 

هدف از مدرک a1 زبان آلمانی

ثابت کردن اینکه اولین مرحله یادگیری زبان آلمانی را محکم برداشتید و روی سطح مبتدی زبان آلمانی مهارت لازم را دارید، یکی از بخش های اصلی دریافت ویزای آلمان می باشد که البته برای برخی کشورها صورت می گیرد. برای مثال، برای اینکه همسر یا دیگر اعضای خانواده‌ شما از ترکیه به آلمان بروند، دادگاه عدالت اروپایی اعلام کرده است این مورد باطل است و نیازی به شرط بالا نیست. با این حال، برای اطمینان و شک نکردن، بهتر است به سفارت آلمان در کشورتان زنگ بزنید و بپرسید.

عیدی پسران نفت به مردم گچساران
دنبال کنید

موفقیت در آزمون های زبان آلمانی 5

مدت زمان رسیدن به سطح a1

نمی تواند زمان مشخصی را برای رسیدن به سطح a1 مشخص کرد اما با یک دوره فشرده استاندارد در برلین، ممکن است پنج روز در هفته مطالعه به مدت سه ساعت و ۱٫۵ ساعت تمرین نیاز داشته باشید، البته به مدت دو ماه. این میزان می ‌شود ۲۰۰ ساعت مطالعه تا بتوانید سطح A1 را با موفقیت پشت سر بگذارید. (۴٫۵ ساعت * ۵ روز در هفته * ۴ هفته * دو ماه) این میزان برای وقتی است که به صورت گروهی زبان آلمانی یاد بگیرید و به کلاس ‌های زبان آلمانی در شهر مورد نظرتان بروید. اگر بخواهید خودتان به صورت خود آموز این زبان را یاد بگیرید، باید این میزان را نصف یا حتی دو برابر کنید و این مدت زمان به هدف و زمان‌ بندی خودتان بستگی دارد.

بهترین و موثر ترین راه برای آماده شدن آزمون آلمانی

بهترین کار این است که با تسلط کافی در جلسات حضور پیدا کنید و از آزمون های آزمایشی کمک بگیرید. هیچ‌ چیز بدتر از این نیست که سر جلسه امتحان بنشینید و ندانید باید با سوال ‌ها چه کار کنید. می‌ توانید نمونه امتحان‌ های قبلی را که در سطح A1 (و بالاتر) برگزار شده ببینید و با مطالعه و مرور آن‌ ها بفهمید باید چه کار کنید.

 

بهترین و موثر ترین راه برای آماده شدن آزمون آلمانی

مهارت نگارش خود را محک بزنید
تمام تست‌ هایی که از سال‌ ها و دوره ‌های قبل آزمون‌های زبان آلمانی در اینترنت موجود است، با پاسخ‌ نامه کلیدی ارائه شده ‌اند که می ‌توانید رایگان مهارت ‌هایتان را پیش از آزمون اصلی محک بزنید. برای ارزیابی مهارت نگارشتان، پیشنهاد می ‌کنم نسخه‌ ای از متنی را که نوشتید به Lang-8 بدهید. این وبسایت کاملا رایگان است، با این حال نسخه اشتراکی و پرمیوم هم دارد که می‌ توانید مبلغی پرداخت کنید و تصحیح متنتان کمی سریع ‌تر انجام شود. برای اینکه اعتبارتان در این وبسایت افزایش پیدا کند، باید متن دیگران را تصحیح کنید و بعد از آن می ‌توانید از اعتبارتان استفاده کنید و نسخه پرمیوم این وبسایت را دریافت کنید.

نوسازی ۱۵۰ دستگاه تاکسی فرسوده یاسوج
دنبال کنید

 

بهترین و موثر ترین راه برای آماده شدن آزمون آلمانی

قبل از آزمون زبان آلمانی آمادگی ذهنی داشته باشید
شرکت در یک آزمون همیشه می تواند چالش بر انگیز باشد؛ در واقع هر فردی در هنگام آزمون های مهم زندگیش استرس و اظطراب را تجربه کرده. برای اینکه کمی فکرتان آزاد تر شود، بهتر است خود را سرگرم کنید. در روز های قبل آزمون به تفریح و گردش بپردازید تا کمی از اضطراب دور باشید.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi