پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

وزرای صمت و نیرو نسبت به اتصال خط انتقالی آب خلیج فارس به شبکه آب اردکان اقدام کنند

نماینده مردم اردکان در مجلس با اشاره به انتقال آب دریای خلیج فارس تا اردکان گفت: از وزرای صمت و نیرو می‌خواهم تا هر چه سریعتر نسبت به اتصال خط انتقالی آب دریای خلیج فارس به شبکه آب شهرستان اردکان اقدامات لازم را انجام دهند تا مردم در فصل تابستان دچار مشکل نشوند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73284
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

وزرای صمت و نیرو نسبت به اتصال خط انتقالی آب خلیج فارس به شبکه آب اردکان اقدام کنند

محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام عید سعید فطر و روز معلم و کارگر گفت: این روز را به معلمان عزیز و کارگران بزرگوار خصوصا کارگران و معلمان پرتلاش و متعهد شهرستان اردکان تبریک می‌گویم و امیدوارم وزارت آموزش و پرورش با توجه به مشکلات جدی معلمان در سراسر کشور، مسائل و دغدغه‌های این عزیزان را مرتفع سازد.

وی با اشاره به مشکل جدی شهرستان اردکان در بحث کم آبی تاکید کرد: نزدیک شدن به فصل تنش آبی مشکلات جدی را در حوزه انتخابیه من ایجاد کرده است که با توجه به انتقال آب دریای خلیج فارس تا اردکان و مجتمع صنعتی معدنی چادرملوی اردکان متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی از سوی دولت برای ایجاد شبکه اتصال میان آب انتقالی دریای خلیج فارس و شبکه آب شهرستان اردکان صورت نگرفته است.

دشتی‌اردکانی تصریح کرد: خواسته مردم اردکان ایجاد هرچه سریعتر اتصال میان این شبکه آبی است تا با فرا رسیدن فصل تابستان همانند سال گذشته دچار قطعی و یا کاهش فشار آب در شهرستان نشوند.

نماینده مردم اردکان در مجلس در ادامه اظهار کرد: از وزرای صمت و نیرو می‌خواهم تا هر چه سریعتر نسبت به اتصال خط انتقالی آب دریای خلیج فارس به شبکه آب شهرستان اردکان اقدامات لازم را انجام دهند تا مردم در فصل تابستان دچار مشکل نشوند./

پایان پیام       

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi