شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پسنده: تعلیم و تعلم از شئون الهی است

  معلمی هنر است، معلمی، مهری است که از روز ازل با گِل آدمی سرشته شده تا مردم از جهل به نور دانایی رهنمون شوند. تعلیم و تعلم از شئون الهی است و معلمان و استادان به عنوان یکی از ارکان توسعه کشور در شکل دهی  نظام علمی و فرهنگی جامعه نقشی ماندگار دارند که در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73276
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳

کرونا :

پسنده: تعلیم و تعلم از شئون الهی است

 

معلمی هنر است، معلمی، مهری است که از روز ازل با گِل آدمی سرشته شده تا مردم از جهل به نور دانایی رهنمون شوند.

تعلیم و تعلم از شئون الهی است و معلمان و استادان به عنوان یکی از ارکان توسعه کشور در شکل دهی  نظام علمی و فرهنگی جامعه نقشی ماندگار دارند که در این بین هنرآموزان هنرستان های هنری از آن جهت که علاوه بر کرسی تدریس و تعلیم بر مسند فرهنگ و هنر در حیطه آرامش روح جامعه نیز می کوشند؛ دارای ارزشی مضاعف است.

اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و اساتیدی است که در ترویج دانش و بینش، همانند استاد شهید اهتمام می ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.
تعالی، رشد و توسعه هر جامعه در گرو آموزش و پرورش صحیح است، آمیختن علم و عمل و آراستن تحصیل با فضایل اخلاقی و تهذیب میسر نیست مگر به همت استادان و معلمان دانشمند و از خود گذشته. ایمان دارم معلم اثرگذارترین عامل محوری و موثر در توسعه و تعالی آموزش و پرورش است.

دوازدهم اردیبهشت ماه فرصتی است مغتنم، تا یاد و خاطره  استاد فرزانه شهید” آیت الله مرتضی مطهری” معلم بزرگ مدرسه انقلاب اسلامی را گرامی بداریم.

اینجانب به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن روز معلم را خدمت همه معلمان و اساتید فرهیخته و فرهنگ آفرین کشور تبریک عرض نموده و تبریکات خالصانه خود را نثار عموم معلمین سرافراز میهن اسلامی مینمایم.

انتقاد امام جمعه لیکک از دولت به دلیل سکوت در برابر برجام
دنبال کنید

سرهنگ پاسدار باقر پسنده
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi