جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

عملکرد ضعیف در جذب تسهیلات اشتغال کهگیلویه/بانک‌ها جوانان را نا امید نکنند

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی در نشست شورای اشتغال اظهار کرد: مهمترین راهکار برای تحقق شعار سال همت و اراده از سوی مسؤولان و حمایت از سوی بانک‌ها است.   فرماندار کهگیلویه گفت: مهمترین موانع و عامل سستی و بهانه جویی‌های بی‌مورد از سوی برخی مسؤولان و عمدتا بانک‌هاست که نباید این سستی را شاهد باشیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73141
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

عملکرد ضعیف در جذب تسهیلات اشتغال کهگیلویه/بانک‌ها جوانان را نا امید نکنند

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی در نشست شورای اشتغال اظهار کرد: مهمترین راهکار برای تحقق شعار سال همت و اراده از سوی مسؤولان و حمایت از سوی بانک‌ها است. 

 فرماندار کهگیلویه گفت: مهمترین موانع و عامل سستی و بهانه جویی‌های بی‌مورد از سوی برخی مسؤولان و عمدتا بانک‌هاست که نباید این سستی را شاهد باشیم.

وی بیان کرد: ضوابط و دستورالعمل‌های سیستم بانکی را درک می‌کنیم اما نا امیدی یک جوان متقاضی که با هزار امید چشم‌اندازی برای آینده ترسیم کرده است را نمی‌پذیریم.

رئیس کمیته اشتغال کهگیلویه با اشاره به جذب ۵۲ درصدی تسهیلات اشتغال در سال گذشته عملکرد دستگاه‌های متولی را ضعیف خواند و گفت: امیدواریم در سال‌ جاری با تعامل و همدلی که  بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها شهرستان صورت پذیرد همت‌ دلسوزانه بر کاهش مشکلات  اقتصادی در شهرستان متمرکز شود.

فرماندار کهگیلویه افزود: رهبر حکیم انقلاب اسلامی با نگاهی عالمانه و واقع‌بینانه، هر سال موضوع اقتصادی را با تمرکز بر رفع این مشکل برای شعار سال بر می‌گزینند چرا که موضوع اقتصاد نقطه فشار و پاشنه آشیل کشور است.

موسوی افزود: دشمن قصد دارد مردم را از نظر اقتصادی تحت فشار قرار دهد تا مردم را دلسرد و درگیر معیشت کرده و از سایر عرصه‌ها دور کند.

شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد برکت ، خواستار همراهی بیشتر ادارات همکار و بانکهای عامل شد.

وی گفت: رویکرد مجموعه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سال حمایتی آینده  علاوه بر حمایت از مشاغل خرد و خانگی، راه‌اندازی مشاغل کارگاهی و خانوادگی  با تاکید بر ظرفیت‌های منطقه است.

کمک یک میلیارد تومانی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi