چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دعوت امام جمعه و فرماندار کهگیلویه از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

به گزارش کرونا از کهگیلویه، امام جمعه دهدشت و فرماندار شهرستان طی پیامی مردم را جهت شرکت در راهپیمایی همبستگی با ملت فلسطین دعوت کردند. در پیام روز قدس مسؤولان کهگیلویه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم، روز قدس، روز شادی مومنان ,روز اعلام همبستگی جهانی با آرمان فلسطین، روز احیای اسلام و پیش شرط

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73094
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

کرونا :

دعوت امام جمعه و فرماندار کهگیلویه از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

به گزارش کرونا از کهگیلویه، امام جمعه دهدشت و فرماندار شهرستان طی پیامی مردم را جهت شرکت در راهپیمایی همبستگی با ملت فلسطین دعوت کردند.

در پیام روز قدس مسؤولان کهگیلویه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم، روز قدس، روز شادی مومنان ,روز اعلام همبستگی جهانی با آرمان فلسطین، روز احیای اسلام و پیش شرط وحدت در جهان اسلام و یادآور حماسه‌ای ماندگار با فریادهای بی‌کرانه و بی‌مرز است.

نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نخستین قبله مسلمانان از آن جهت حائز اهمیت است که نور امیدی  در دل امت اسلامی و مستضعفان جهان روشن کرد که امروز بیش از چهار دهه از حضور ملت ها در صحنه نمایش اقتدار  علیه رژیم صهیونیستی صحنه بیداری اسلامی در راستای آزادی قدس شریف فراهم شده است .

در این پیام تأکید شده است: امروز دیگر فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین عزیز بوجود امده است  تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با اراده و عزم صادقانه پیوندی عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.

حال که با مطلوب شدن شرایط بهداشتی در کشور فضای مناسبی در بزرگداشت این روز بزرگ فراهم امده است مردم ولایتمدار، مؤمن و همیشه در صحنه کهگیلویه ضمن گوش جان سپردن به سخنان رهبر معظم انقلاب، همچون سال‌های گذشته با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان (ره) تجدید پیمان می‌کنند و به این امید که هرچه زودتر زمینه آزادی قدس شریف و مظلومان فلسطین فراهم گردد، ‌و بار دیگر نفرت و انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه مستکبران عالم اعلام می‌دارند.

 در پایان آمده است: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف شهرستان کهگیلویه، بار دیگر جنایات رژیم جعلی صهیونیست را محکوم و با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم شهرستان کهگیلویه همراه با ملل آزاده و حق طلب ایران و جهان با حضور یکپارچه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و تأکید بر اهمیت مضاعف روز قدس امسال اعلام می نمائیم: امسال روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی است.

فوریت ساماندهی روستاهای شهرستان کهگیلویه توسط تیم پژوهشکده بنیاد مسکن کشور
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi