جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فراخوان امام جمعه و فرماندار سی‌سخت جهت حضور پرشکوه در روز قدس

به گزارش کرونا از سی‌سخت، جلسه برگزاری روز قدس و عید سعید فطر با حضور امام جمعه شهر سی سخت فرماندار دنا و اعضای شورای اداری شهرستان دنا در محل دفتر امام جمعه شهر سی سخت برگزار شد. حجت‌الاسلام مصباح‌نژاد از مسئولان خواست در مناسبتها پیش قدم باشند و مناسبت‌های ملی و مذهبی را گرامی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73055
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

کرونا :

فراخوان امام جمعه و فرماندار سی‌سخت جهت حضور پرشکوه در روز قدس

به گزارش کرونا از سی‌سخت، جلسه برگزاری روز قدس و عید سعید فطر با حضور امام جمعه شهر سی سخت فرماندار دنا و اعضای شورای اداری شهرستان دنا در محل دفتر امام جمعه شهر سی سخت برگزار شد.

حجت‌الاسلام مصباح‌نژاد از مسئولان خواست در مناسبتها پیش قدم باشند و مناسبت‌های ملی و مذهبی را گرامی بدارند.

  وی گفت: دولت انقلابی صادقانه معتقد به مردمی بودن است و مسئولین وظیفه دارند که بسترسازی جهت حضور مردم در صحنه را مد نظر داشته باشند .

امام جمعه سی‌سخت روز قدس را روز آرزوی آزادی قدس از سوی مسلمانان دانست و اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از طرف امام راحل به عنوان روز قدس جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با استکبار جهانی در رأس اسرائیل نامگذاری گردیده که عده‌ای نژادپرست قدس را اشغال کرده‌اند و به تجاوز و کشتار مسلمانان و مردم فلسطین می‌پردازند.

وی گفت: صهیونیسم برای جامعه بشریت خطرناک است و به فرمان امام روز قدس احیا شده و اسرائیل نابود خواهد شد و با وحدت و انسجام می شود در مقابل هر دشمنی ایستاد که ما باید این روز را زنده نگه داریم و با تمام توان در این روز  شرکت کنیم تا عناصر دشمن نتوانند با فریب و نیرنگ مردم را مأیوس کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دنا گفت: دستگاه‌های فرهنگی با برنامه ریزی و تدبیر حضور جوانان و نوجوانان را در روز قدس و راهپیمایی این روز داشته باشند و از مسئولین و مردم می خواهم  در برگزاری نماز عید سعید فطر به شکرانه یک ماه روزه داری همکاری داشته باشندـ

یادواره ۵۶۰۰ شهید دانش آموز پایتخت برگزار شد
دنبال کنید

 فرماندار شهرستان دنا هم با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یعنی روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایات اسراییل بر ضد مردم فلسطین و سایر ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان است و باید از این فرصت تاریخی بهره گرفت. 

 کورش درخشان زاده با اشاره به اینکه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس،همدردی و همدلی خود را با مردم فلسطین به جهانیان نشان خواهیم داد گفت: کشور فلسطین برای کشورهای اسلامی نماد وحدت است و حمایت از آرمانهای فلسطینیان تجدید میثاق با حضرت امام (ره) می باشد.

مسیر راهپیمایی روز قدس در شهر سی سخت

تجمع از فلکه الله به سمت میعادگاه مصلای نماز جمعه ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در روز قدس است که وظیفه هر دستگاهی مشخص شده و باید طبق برنامه اجرا و این برنامه و راهپیمایی  از طرف رسانه ها برای مردم  اطلاع رسانی شود.

فراخوان امام جمعه و فرماندار سی‌سخت جهت حضور پرشکوه در روز قدس 4

فراخوان امام جمعه و فرماندار سی‌سخت جهت حضور پرشکوه در روز قدس 5

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi