پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آغاز ثبت‌نام متقاضیان شرکت در انتخابات هیئت‌های مذهبی کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۰ اردیبهشت

به گزارش کرونا از یاسوج، حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی‌نیا با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران  و قبولی شب زنده داری عزیزان در شب‌های قدر گفت:  یکی از توصیه های مقام معظم رهبری مدظله العالی این بود که باید کار به مردم واگذار شود و فرمودند هر جایی که مردم به میدان آمدند گشایش ایجاد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73016
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

کرونا :

آغاز ثبت‌نام متقاضیان شرکت در انتخابات هیئت‌های مذهبی کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۰ اردیبهشت

به گزارش کرونا از یاسوج، حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی‌نیا با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران  و قبولی شب زنده داری عزیزان در شب‌های قدر گفت:  یکی از توصیه های مقام معظم رهبری مدظله العالی این بود که باید کار به مردم واگذار شود و فرمودند هر جایی که مردم به میدان آمدند گشایش ایجاد شده است لذا وظیفه داریم گروه‌ها و نهادهای مردمی را تقویت کنیم.

 معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  یکی از نهادهای مردمی که نیازمند تقویت و پشتیبانی است هیئت های مذهبی می باشد . لذا باید یک تشکل هماهنگ و همدل متشکل از برادران و خواهران هیئتی توانمند و انقلابی برای پیشبرد کارهای نظام و انقلاب تشکیل شود.

 وی بیان کرد در همین راستا شورای هیئت مذهبی در کشور ، استان و شهرستان تشکیل شده و از چهارم تا ۱۰ اردیبهشت ماه زمان ثبت‌نام برای برگزاری  انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی است.

 موسوی نیا بیان کرد: متقاضیان به این نکته توجه داشته باشند که در پایان روز دهم اردیبهشت ثبت‌نام به اتمام می‌رسد و به هیچ عنوان کار ثبت‌نام انجام نخواهد گرفت پس از این مدت کار تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی آغاز می‌شود.

 این مسئول با بیان اینکه انتخابات شورای هیات مذهبی سی‌ام اردیبهشت برگزار می‌شود،  خاطر نشان کرد:  متقاضیان تا دهم اردیبهشت زمان دارند برای حضور در انتخابات ثبت نام کنند، ضمن اینکه هیات مذهبی باید در سامانه طوبی به ثبت رسیده باشد در غیر اینصورت نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان برای ثبت نام به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان مراجعه و از این طریق ثبت‌نام کنند.

کار در دانشگاه ها دست افراد بی دین نیفتد
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi