سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

عملیات استانداردسازی ورزشگاه شهید چمران ساوه آغاز می‌شود

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: طبق وعده‌ای که وزیر داد قرار است در مدت یک ماه آینده و با انتخاب پیمانکار جدید موضوع استانداردسازی رختکن و سکوهای ورزشگاه شهید چمران آغاز و چمن نیز به کلی تعویض شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73004
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

عملیات استانداردسازی ورزشگاه شهید چمران ساوه آغاز می‌شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد سبزی با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی شهرستان ساوه در سال‌های قبل پیشرفت چشمگیری نداشته است، اظهار کرد: در شان و جایگاه ساوه نیست که بعنوان قطب صنعتی کشور و علیرغم افزایش روز افزون جمعیت، این میزان سرانه ورزشی در این شهرستان وجود داشته باشد.

وی با اشاره به مشکلات اخیر تیم خوشه طلایی ساوه و سلب مجدد امتیاز میزبانی از این تیم بیان کرد: خوشه طلایی افتخار فوتبال شهرستان است و این برای ساوه پسندیده نیست که به دلیل فراهم نبود زیرساخت‌های ورزشی، این تیم آواره شهرهای قم و اراک و تهران شود. 

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی افزود: از ابتدا پیگیر مسائل و مشکلات ورزش این شهرستان خصوصا تیم خوشه طلایی بودیم و چندین جلسه نیز با حضور مالک این تیم با مسئولان برگزار شد و اخیرا نیز با سفر وزیر ورزش به شهرستان قول‌هایی در خصوص رفع مشکلات ورزش شهرستان داده شده است. 

سبزی با اشاره به دیدار چند روز قبلش با وزیر ورزش در راستای پیگیری مصوبات سفر مقام وزارت به ساوه گفت: طبق وعده‌ای که وزیر داد قرار است در مدت یک ماه آینده و با انتخاب پیمانکار جدید موضوع استانداردسازی رختکن و سکوهای ورزشگاه شهید چمران آغاز و چمن نیز به کلی تعویض شود.

وی خاطرنشان کرد: بودجه خوبی برای این امر در نظر گرفته شده و وزیر نیز قول مساعدت داد لذا انتظار داریم با آغاز هرچه سریعتر عملیات بازسازی دیگر شاهد کوچ اجباری این تیم پر طرفدار به شهرهای اطراف نباشیم.

رونمایی از طرح جامع تفصیلی شهر اشترینان
دنبال کنید

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با بیان اینکه در شهرهای شهرستان زرندیه همچون پرندک، زاویه و خشکرود نیز زمین چمن نیاز است گفت : با اقدامات انجام شده زیرسازی ایجاد زمین چمن مصنوعی برای زاویه انجام شده است. 

سبزی افزود: برای ایجاد هر زمین ۵ میلیارد اعتبار نیاز است که ۱.۵ میلیارد آن را از وزیر قول گرفتیم، بخشی از بودجه اختصاصی نماینده نیز به آن اختصاص خواهد یافت و انتظار داریم با حمایت صنایع دغدغه جوانان و مردم ورزش دوست این منطقه را رفع کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi