جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اقدام عملی برای برطرف کردن مشکلات پروژه مسکن ملی خمین انجام شود

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات پروژه اقدام ملی در خمین به‌قوت خود باقی است گفت: باید برای برطرف کردن مشکلات پروژه مسکن ملی اقدام عملی انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72986
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

اقدام عملی برای برطرف کردن مشکلات پروژه مسکن ملی خمین انجام شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علیرضا نظری  در جلسه شورای مسکن استان مرکزی با اشاره به مشکلات شهرستان خمین اظهار داشت: هر روز با انبوهی از مشکلات جدی و مشکلات حوزه راه‌های مواصلاتی روبه‌رو هستیم و مردم از نمایندگان درخواست دارند برای رفع مشکلات اقدام کنند.

وی افزود: در حوزه مسکن دو پروژه‌ در شهرستان خمین تحت عنوان مسکن ملی در دست اقدام است که برخی از شهرهای استان به طبقات چهارم و پنجم رسیدند و در واقع در حال تکمیل است اما ما هنوز از مرحله زمین حرکت نکردیم و هنوز درگیر نقشه‌ها و آماده‌سازی هستیم.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از خردادماه امسال جلسه‌ای در شهرستان برای پیگیری مشکلات مسکن ملی برگزار شد که تاکنون هنوز اتفاق ویژه‌ای انجام نشده است و متناسب با انتظارات مردم نیست.

نظری تصریح کرد: استان مرکزی فقط شهر اراک نیست و به کسانی که این برنامه را تنظیم کردند اعتراض داریم به‌طوری که اگر چنین برنامه‌ای را تنظیم کردند که شهرستان‌ها در حاشیه باشند دور از انصاف است و باید واقعیت‌ها را بپذیریم.

وی بیان کرد: در شهرستان‌ با مشکلاتی روبه‌رو هستیم در حالی که وزیر تنها در مرکز استان حضور دارد و انتظار می‌رود وزیر راه و شهرسازی یا معاونان نگاه ویژه به شهرستان داشته باشند و مشکلات شهرستان‌ها را از نزدیک رصد کنند تا مشکلات همه استان رفع شود.

نماینده مردم خمین در مجلس ادامه داد: مجموعه یک‌هزارو۲۴ واحدی و یک مجموعه ۴۸ واحدی در خمین در نظر گرفته شده که یک مجموعه هنوز درگیر زمین است و کار زیرسازی انجام شده است و در مجموعه یک‌هزارو۲۴ واحدی هم هنوز درگیر آماده‌سازی زمین هستیم در حالی که از زمانی که مردم ثبت‌نام کردند پیگیری می‌کنند به این امید که زودتر صاحب‌خانه شوند./

حقابه سد چشمه عاشق را به نفع مردم و کشاورزان پرداخت شد/ ۴ هزار سند مالکیت اراضی شهر آباده طشک صادر شد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi