شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پایگاه امداد جاده‌ای ملایر- آورزمان- نهاوند احداث می‌شود

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: پایگاه امداد جاده‌ای ملایر- آورزمان- نهاوند احداث می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72971
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

پایگاه امداد جاده‌ای ملایر- آورزمان- نهاوند احداث می‌شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، احد آزادی خواه  در تشریح دیدار یا پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی،گفت: در این دیدار دستور احداث پایگاه امداد جاده‌ای ملایر- آورزمان- نهاوند و اختصاص تجهیزات و امکانات به جمعیت هلال احمر ملایر صادر شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: احداث پایگاه امداد جاده‌ای با هدف پاسخگویی سریع در حوادث طبیعی و غیرطبیعی در محورهای مواصلاتی ضرورت دارد.

وی ادامه داد: برای ساخت این پایگاه زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع توسط حاج رضا نادری‌فر با زیربنای ۲۵۰ مترمربع یادمان شهید داریوش ساکی اهدا شده است.

نماینده مردم ملایر در  مجلس از  اختصاص تجهیزات راهبردی از جمله یک دستگاه کامیونت، یک دستگاه خودروی سبک کمک‌دار، یک دستگاه آمبولانس و یک فروند قایق نجات با تجهیزات کامل، سه دستگاه موتور برق، سه دستگاه موتور پمپ آب، ۵۰۰ عدد انواع تجهیزات امداد و نجات و ۵۰۰ چادر امدادی در این نشست عنوان کرد که مورد موافقت کولیوند رییس جمعیت هلال احمر کشور قرار گرفت.

آزادی‌خواه همچنین خواستار اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان و تعداد هزار بسته معیشتی به منظور کمک به افراد بی‌بضاعت و آسیب‌دیده و متاثر از بیماری کرونا در راستای کمک به نیازمندان شد که در نهایت برای احداث پایگاه امداد جاده‌ای ملایر- آورزمان- نهاوند و اختصاص بسته‌های معیشتی، دستورات لازم از سوی رییس جمعیت هلال احمر کشور صادر شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi