سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نارضایتی از شهرداری یاسوج تمامی ندارد/ مسئولان ارشد استانی هم در صف منتقدان مدیریت شهری؟

به گزارش کرونا از یاسوج، مدتی است عملکرد شهرداری یاسوج در دوره جدید مورد انتقاد مسئولان ارشد استان است و شهردار به جای رفع نواقص برخی مسئولان و رسانه‌ها را به مناظره دعوت می‌کند. سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اولین هفته‌های شروع به کارش در نشست شورای برنامه‌ریزی از شهرداری یاسوج انتقاد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72899
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

نارضایتی از شهرداری یاسوج تمامی ندارد/ مسئولان ارشد استانی هم در صف منتقدان مدیریت شهری؟

به گزارش کرونا از یاسوج، مدتی است عملکرد شهرداری یاسوج در دوره جدید مورد انتقاد مسئولان ارشد استان است و شهردار به جای رفع نواقص برخی مسئولان و رسانه‌ها را به مناظره دعوت می‌کند.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اولین هفته‌های شروع به کارش در نشست شورای برنامه‌ریزی از شهرداری یاسوج انتقاد کرد و گفت: “اعتبارات خوبی به شهرداری یاسوج اختصاص دادیم اما کاری صورت نگرفته و مشاهده نمی‌کنیم حتی یک جدول رنگ‌آمیزی شده باشد تاسف‌آور است که با این همه اعتبار خوب، کاری صورت نگرفته باشد.! پس از انتشار این خبر شهرداری شروع به انتقاد از رسانه‌ها کرد و شهردار هم القاب مختلف به رسانه‌ها داد.

انتقادات احمدزاده از شهرداری تمامی نداشت و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همایش ائمه جمعه که در گچساران برگزار شد باز هم از شهرداری انتقاد کرد و گفت:” در طول یک سال گذشته ۷۰ میلیارد تومان به شهرداری یاسوج پول دادیم، اما حتی یک جدول هم رنگ‌آمیزی نشد که ضعف در قانون شهرداری‌ها مشکلاتی برای ما ایجاد کرده است.”

انتقادات استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شهرداری ‌و حتی شورای ششم یاسوج تمامی ندارد و احمدزاده این بار از جذب نیروهای مازاد در شهرداری‌ها انتقاد کرده و اینکه هر پولی برای بهبود مبلمان شهری به شهرداری می‌دهد خرج مطالبه کارگران می‌شود البته همه مطالبه کارگران هم پرداخت نمی‌شود.

احمدزاده از عملکرد نستهن مقدم رضایت ندارد و زمانی که در شورای آموزش و پرورش حسنعلی عزت‌خواه از استاندار خواست لوح تقدیر شهردار یاسوج به پاس همکاری برای رفع مشکل اقامتگاه شهید مطهری در آبشار یاسوج را تقدیم مقدم کند استاندار از این کار امتناع کرد و این کار را به معاون سیاسی‌اش سپرد.

روز قدس نماد آزادیخواهی در جهان و روز بیداری اسلامی است
دنبال کنید

نارضایتی از شهرداری یاسوج تمامی ندارد/ مسئولان ارشد استانی هم در صف منتقدان مدیریت شهری؟ 5

این تنها استاندار نبود که از عملکرد مقدم و همکارانش انتقاد کرد، نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در نشست با بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جشن‌های دهه مهدویت اظهار کرد: مهدویت و انتظار برای حاکمیت اخلاق، عدالت، معنویت و رشد بشر در ابعاد مختلف است که می بایست خود را برای پیشرفت همه جانبه زیر لوای مهدویت آماده کنیم.

آیت‌الله‌ حسینی افزود: می‌بایست مساجد آماده شود و مبلغین و کارشناسان در فضای رسانه و در مساجد و سایر اماکن تفکر مهدویت را ترویج دهند و در این دهه مساجد کاملاً آماده برنامه‌های جشن و سخنرانی و بصیرت‌افزایی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مساجد در ادارات باید تزیین شود در ادارات بزرگی مثل آموزش و پرورش، علوم پزشکی و جهاد کشاورزی حداقل دو برنامه جشن داشته باشند در کنار آن برنامه هایی مثل مسابقه های کتابخوانی و مقاله نویسی و شب شعر نیز برگزار شود.

نارضایتی از شهرداری یاسوج تمامی ندارد/ مسئولان ارشد استانی هم در صف منتقدان مدیریت شهری؟ 6

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد شهرداری در این حوزه کاری گفت: بحث فضا سازی شهری و مساجد بسیار مهم بوده متأسفانه شهرداری ما معمولاً پول کارگر را هم ندارد در خیابان‌ها که قدم می‌زنیم به مانند بیابان است. آن قدر چاله و چوله دارد که نمی‌توان تعریفی برای آن داشت.

امام جمعه یاسوج در ادامه انتقاد خود از عملکرد مدیریت شهری گفت: هر کسی بیل و کلنگی در دست گرفته و قسمتی از شهر را کنده کاری می‌کند و بعد از آن به حال خود رها می‌شود مگر این افراد تعهدی برای ترمیم آسفالت نمی‌دهند؟ چرا باید چهره خیابان‌ها و معابر ما این قدر زشت باشد شهرداری و سایر ارگان ها چه می‌کنند؟.

ساماندهی گلزارهای شهدا در کهگیلویه تا پایان امسال
دنبال کنید

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد در نشست روز پنج‌شنبه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد باز هم از شهرداری انتقاد کرد و گفت: شهردارها به شهرها برسند همه شهرهای ما رنگ و بوی خوبی ندارند می‌توان در این شهر کار انجام داد و بن‌بست نداریم.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه وقتی از شهرداری‌ها انتقاد می‌کنیم ناراحت می‌شوند، گفت: در بقیه استان‌ها هزینه‌های زیادی برای فضاسازی شهری انجام نمی‌شود و با همان هزینه کم و اندک کار خوب و با سلیقه‌ای انجام می‌شود.

انتقادات از شهرداری این بار به معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد رسید تا در جلسه ستاد خدمات سفر بگوید،  متاسفانه در زیباسازی و تزیین شهرها در اعیاد شعبانیه کم‌کاری شد شهرهای ما خاموش است.

کیامرث حاجی‌زاده در همه جلساتی که برگزار می‌کند می‌گوید که در انتظار طرح جامع رودخانه بشار هستیم تا بتوانیم اعتبار برای این پروژه جذب کنیم اما خبری از طرح جامع بشار نیست و شهرداری هنوز طرحی ارائه نکرده است.

نارضایتی از شهرداری یاسوج تمامی ندارد/ مسئولان ارشد استانی هم در صف منتقدان مدیریت شهری؟ 7

بدون شک نه تنها مسئولان بلکه مردم از شهرداری یاسوج رضایت ندارند، در همین مدت کوتاه چند ماهه از شروع فعالیت شهرداری در دوره جدید، بارها و بارها از سوی مسئولان استان مورد انتقاد قرار گرفت اما شهردار به جای پرداختن به وضعیت شهر، معاون امور عمرانی و رسانه‌ها را به مناظره دعوت کرده است.

این روزها که ایام لیالی‌ قدر است شهرداری هیچ اقدامی برای فضاسازی شهری و سیاه‌پوش کردن شهر انجام نداده است و در روزهای حزن و ماتم شهادت مولی الموحدین همچنان پرچم‌های زرد و قرمز شهرداری برافراشته شده تا شهرداری از سیاه پوش کردن یک شهر هم عاجز باشد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi