شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش ۱۰۰ میلیارد تومانی اعتبار محرومیت‌زدایی شهرستان راز و جرگلان در بودجه ۱۴۰۱

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات محرومیت زدایی شهرستان راز و جرگلان در بودجه ۱۴۰۱، ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72833
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

افزایش ۱۰۰ میلیارد تومانی اعتبار محرومیت‌زدایی شهرستان راز و جرگلان در بودجه ۱۴۰۱

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد وحیدی در دیدار با اعضای شورای شهر و معتمدین جرگلان، با اشاره به اینکه اعتبار محرومیت‌زدایی راز و جرگلان در ردیف بودجه ۱۴۰۱ افزایش ۱۰۰ میلیارد تومانی دارد، اظهار کرد: بهداشت، راه و آموزش نیز از سرفصل‌های این اعتبارات است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اختیارات این اعتبار به شورای برنامه ریزی استان داده شده، ادامه داد: در ردیف اعتبارات بودجه ۱۴۰۱ نیز ۵ میلیارد تومان برای طرح مطالعاتی اسب اصیل ترکمن مصوب شده است.

 وحیدی تصریح کرد: ۴۰ شغل در حوزه اسب می‌توان ایجاد کرد که باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی با تأکید براینکه باید داشته‌های استان و شهرستان ارتقاء یابد، اضافه کرد: یکه سعود آینده خوبی دارد و باید فرصت‌های مناسب برای بازگشت جوانانی که از شهر خارج شده‌اند ایجاد شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه به دنبال ایجاد دانشگاه علمی کاربردی در جرگلان هستیم، افزود: با پیگیری هایی که شده است قول مساعد برای ایجاد دانشگاه علمی – کاربردی در جرگلان از سوی مسئولین این دانشگاه در کشور و استان گرفته شده است امیدواریم این مهم به زودی محقق شود.

وحیدی در پایان ضمن اشاره به جذب نیروهای انسانی علمی در شهرداری خاطر نشان کرد: ایجاد امکانات مناسب و پاسخگوی نیاز مردم موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جرگلان خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi