جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ورودی‌های دهدشت جای فعالیت پیمانکاران ضعیف نیست/استاندار چاره‌اندیشی کند

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به وقوع تصادفات مکرر در جاده‌های ورودی شهر گفت: وضعیت نامناسب ورودی‌های شهر دهدشت مایه تأسف است. امام جمعه دهدشت افزود: اینکه چرا ورودی‌های این شهر طی سال‌های گذشته ردیف بودجه نداشته‌اند، جای سؤوال است این ورودی‌ها باید جان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72734
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

ورودی‌های دهدشت جای فعالیت پیمانکاران ضعیف نیست/استاندار چاره‌اندیشی کند

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به وقوع تصادفات مکرر در جاده‌های ورودی شهر گفت: وضعیت نامناسب ورودی‌های شهر دهدشت مایه تأسف است.

امام جمعه دهدشت افزود: اینکه چرا ورودی‌های این شهر طی سال‌های گذشته ردیف بودجه نداشته‌اند، جای سؤوال است این ورودی‌ها باید جان چند نفر دیگر را بگیرند تا مشکلات حل شود، هفته‌ای یک جوان در این قتل‌گاه‌ها قربانی می‌شود.

وی تأکید کرد: از دادستان شهرستان می‌خواهم به عنوان مدعی‌العموم ورود کند و حق این مردم را ادا کنند.

وحدانی‌فر، خواستار خلع ید پیمانکاران ضعیف شد و بیان کرد: پیمانکار کار را تحویل می‌گیرد و بعد از یک مدت رها می‌کند این چه وضع کار کردن است؟

وی ادامه داد: فلسفه کاری پیمانکاری در این استان با سایر نقاط کشور متفاوت است، می‌گویند باید اول اعتبار دهید بعد کار کنیم که این رویه غلط است و باید چنین پیمانکارانی خلع ید شوند.

 وی خواستار تخصیص بخشی از اعتبار سفر ریاست جمهوری برای ساماندهی ورودی های دهدشت شد.

امام جمعه دهدشت افزایش قیمت‌ها و علل و عوامل آن را یادآور شد و اظهار کرد: برخی تحلیل‌ها در فضای مجازی و برخی نسبت‌های ناروا به مسؤولان دور از انصاف است.

وی با بیان اینکه نمی‌شود همه چالش‌های اقتصادی را به گردن دولت سیزدهم انداخت، افزود: نباید انتظار داشت مشکلات هشت سال گذشته ظرف شش ماه برطرف شود.

وحدانی‌فر نفوذ برخی مدیران با نگاه لیبرال‌گرای در بدنه دولت را باعث افزایش این گرانی‌ها خواند و تصریح کرد: نبود نظارت و بررسی و عدم برخورد با رانت‌خواران از دیگر علل افزایش گرانی است.

پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد کارخانه بیواتانول باشت بعد از گذشت ۵ سال
دنبال کنید

خطیب نماز جمعه دهدشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران را تبریک گفت و افزود: این نهاد مردمی و برآمده از نظام جمهوری اسلامی، به عنوان نماد اقتدار همواره کنار ملت بوده و افتخار آفرینی‌های بی‌شماری در عرصه‌های مختلف بوجود آورده است.

وی ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت امیر مومنان(ع)، در باب فضائل علی (ع) گفت: کسی که علی را دوست بدارد خداوند نماز، روزه و شب زنده‌داری او را قبول می‌کند و دعایش مستجاب می‌شود و و کسی ک حب علی (ع) را داشته باشد گذر او از صراط سخت است مگر اینکه ملائکه دعا کنند.

امام جمعه دهدشت قرآن‌سوزی در کشور سوئد را یادآور شد و با بیان اینکه این تجربه سخیف در طول تاریخ فراوان بوده است، گفت: این نشان از ضعف منطق غرب در برابر اسلام است و دولت سوئد بخاطر حمایت از جان این فرد خاطی، اجازه تجمع به مسلمانان نداد اما اگر گسی  در رابطه با هولوکاست حرفی بزند او را شکنجه و از بین می‌برد، این منطق غرب است.

وی افزود: این نشان از استیصال غرب در مقابله با موج اسلام گرایی و نشان از فقدان منطق در پاسخ به منطق اسلام است.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi