جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مشکل فروش محصولات کشاورزان جنوب کرمان برطرف شد

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس گفت: مشکل فروش محصولات کشاورزان جنوب کرمان برطرف شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72731
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

مشکل فروش محصولات کشاورزان جنوب کرمان برطرف شد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، منصور شکرالهی  در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه ممنوعیت صادرات محصولات کشاورزی اظهار کرد: در راستای حذف مصوبه مذکور با وزیر جهاد کشاورزی تماس تلفنی داشتم که ایشان گفتند هدف از این مصوبه تنظیم بازار بوده و هم اکنون آن را بلااثر می‌کنم که جای تقدیر از تعامل و همکاری این وزیر انقلابی دارد.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به دلیل عدم دسترسی مناسب به بازار مصرف، اکثر دسترنج کشاورزان بر روی زمین کشاورزی دپو می‌شد و از بین می‌رفت که با پیگیری‌های انجام شده مشکل کشاورزان شهرستان‌های جنوبی کرمان برطرف شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا به منظور تقدیر و تشکر از این اقدام وزیر کشاورزی به دیدار ایشان رفتم و ایشان نیز سلام ویژه خود را به مردم ولایت مدار جنوب به ویژه کشاورزان این منطقه ابلاغ کردند.

شکرالهی با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی در این دیدار  خود را شهروند افتخاری جنوب  کرمان دانست و بیان کرد: بیشترین توجه ایشان به مردم پرتلاش جنوب است و این مهم را بارها اعلام کردند.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به دلیل عدم دسترسی مناسب به بازار مصرف، اکثر دسترنج کشاورزان بر روی زمین کشاورزی دپو می شد و از بین می رفت که با پیگیری های انجام شده مشکل کشاورزان این منطقه برطرف شد.

وی افزود: مقرر گردید که وزیر جهاد کشاورزی نسبت به  تسریع در پرداخت و جبران خسارات ناشی از سیل و همچنین سرمازدگی و از بین رفتن محصولات کشاورزی مربوط به سال ۱۴۰۰ اقدام لازم را انجام دهد.

امام جمعه زاهدان: گلایه مردم از ناامنی‌ها و تعرض به اموالشان/ دشمنان می‌خواهند التهابات در استان استمرار یابد
دنبال کنید

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت:  لایروبی قنوات و رودخانه ها و کانال های آبرسانی و همچنین ایجاد و هدایت روان آبها و آب های سطحی با ایجاد سیل بند و کانال های آبی، تسریع در بخشش جرایم بانکی و دیرکرد اقساط و تسهیل در کمک های بلاعوض به کشاورزان و بستر سازی بازار فروش محصولات کشاورزی از طریق کوتاه کردن مسیر تولید به مصرف و حذف دلال ها و واسطه ها و ایجاد قیمت عادلانه با هدف دسترسی به کشاورزی پویا و تسریع در صدور اسناد و اراضی کشاورزی در پنج حوزه انتخابیه از جمله مسائلی بود که قرار شد در دستور کار این وزارتخانه قرارگیرد.

 وی یادآورشد: امسال موضوع فروش محصولات کشاورزی به خوبی در حال انجام است و به زودی شاهد توسعه و پیشرفت چشمگیری در عرصه کشاورزی با حمایت وزارت جهاد کشاورزی خواهیم بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi