جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نذرواره اطعام علوی در تبریز/ توزیع 12500 پرس غذا ی گرم بین نیازمندان تبریز

یونس فاتح مدیر مرکز نیکوکاری و گروه جهادی شهید مهدی باکری تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: هشتمین نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی به نیت ۷۲ شهید کربلا در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در قالب طرح اطعام علوی برگزار شد. وی افزود: این نذرواره همزمان در ۶۳ شهر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72725
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

نذرواره اطعام علوی  در تبریز/ توزیع 12500 پرس غذا ی گرم بین نیازمندان تبریز

یونس فاتح مدیر مرکز نیکوکاری و گروه جهادی شهید مهدی باکری تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: هشتمین نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی به نیت ۷۲ شهید کربلا در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در قالب طرح اطعام علوی برگزار شد.

وی افزود: این نذرواره همزمان در ۶۳ شهر کشور در حال  برگزاری است و هدفگذاری  اولیه اجرای این طرح  در ۷۰ شهر در کل کشور است ولی فعلا در ۶۳ شهر کشور این طرح برگزار می‌شود.

فاتح اظهار داشت: در استان آذربایجان‌شرقی دو مجموعه در شهرهای مراغه و جلفا و چهار مجموعه در تبریز در حال برگزاری این طرح هستند.

وی ادامه داد: در این نذرواره در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان ۱۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذا در ۷۲ دیگ  در محل اردوگاه الغدیر طبخ و در بین خانواده سه تا  پنج نفری آسیب‌دیده از بیماری کرونا و مددجویان کمیته امداد توزیع گردید.

فاتح با اشاره به مشارکت عموم مردم در این نذرواره خاطرنشان کرد: سه روز قبل از اجرای این طرح اطلاع‌رسانی عمومی در سطح شهر انجام شد و تمام هزینه اجرای این نذرواره از طریق مشارکت‌های مردمی تامین شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اجرای چنین طرح‌هایی را محک زدن ظرفیت موکب‌های حسینی و گروه‌های جهادی در زمان وقوع بحران نام برد و یادآور شد: اجرای موفقیت‌آمیز چنین طرح‌هایی در طول سال بهترین ظرفیت برای مدیریت بحران استان و کشور است.

مدیر مرکز نیکوکاری و گروه جهادی شهید مهدی باکری تبریز، تصریح کرد: در زمان وقوع حوادث و بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله، رانش زمین و بسیاری از مشکلات دیگر این موکب‌ها و مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی می‌توانند در ۲۴ ساعت اولیه در موضوع تدارکات و پشتیبانی به ارائه خدمات بپردازند.      

هدفگذاری ایجاد ۲۸۰ کیلومتر راه روستایی/ تدوین برنامه پنج ساله
دنبال کنید

انتهای پیام/ ۶۰۰۲۰/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi