جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برنامه‌های مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برای ریشه‌کنی فقر مطلق/ همه دستگاه‌ها همکاری کنند

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر ریشه‌کنی فقر مطلق گفت: همه مدیران برای شناسایی فقر مطلق در استان کهگیلویه و بویراحمد کمک کنند. استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فقر مطلق شامل کسانی می‌شود که فاقد خوراک، پوشاک و مسکن هستند لذا این افراد شناسایی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72708
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

برنامه‌های مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برای ریشه‌کنی فقر مطلق/  همه دستگاه‌ها همکاری کنند

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر ریشه‌کنی فقر مطلق گفت: همه مدیران برای شناسایی فقر مطلق در استان کهگیلویه و بویراحمد کمک کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فقر مطلق شامل کسانی می‌شود که فاقد خوراک، پوشاک و مسکن هستند لذا این افراد شناسایی و در همین سال برای از بین بردن فقر مطلق تلاش شود.

همچنین حمیدرضا واعظی‌زاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در اجرای روند دستورالعمل اجرایی و اهداف برنامه ملی رفع فقر مطلق با عنایت به تاکید ریاست جمهور در جهت رفع فقر مطلق در کشور  و به تبع آن پیگیری مقام عالی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بعنوان متولی اجرای این رخداد نوین در سطح کشور  همه دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه تعاون ،کار و رفاه اجتماعی با تعامل همسو  به شناسایی جامعه هدف در جهت رفع فقر مطلق تلاش کنیم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به تاکید رئیس جمهور و مقام عالی وزارت مبنی تسریع در روند شناسایی و ثبت‌نام افراد واجد شرایط ملزم  به پیگیری‌های مستمر و شناسایی جامعه هدف هستیم .

واعظی‌زاده در ادامه بیان کرد: افراد مشمول پس اتمام سه ماه دریافت  کمک معیشتی یا حمایت غذایی، مشمول روند توانمندسازی کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار می‌گیرند

وی عنوان کرد: معتادان، بیماران اعصاب و روان رها شده در معابر عمومی و بی خانمان‌ها  جهت سامان‌دهی از طریق خانواده  یا مراکز نگهداری موجود، به سازمان  معرفی شوند.

واعظی با اشاره به دیگر افراد واجد شرایط فقر مطلق که امکان تامین معاش، خوراک و پوشاک را ندارند گفت: این افراد توسط کمیته امداد و در چهارچوب هم‌افزایی از طریق مراکز مردمی وابسته و سمن‌ها مورد حمایت موقت خواهند گرفت.

پدر شهید پرگانی به فرزند شهیدش پیوست
دنبال کنید

سید محمدعلی دانشی مشاور عالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دستگاه‌ها برای شناسایی افراد و خانواده‌های با این ویژگی‌ها پای کار هستند که جای خوشحالی دارد.

مشاور عالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید جزء اولین استان‌های باشیم که مشمولین طرح را  در سامانه معرفی شده وارد و بحث پالایش ثبت نامی‌ها را در گام دوم مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی  در خصوص نقش سازمان تبلیغات اسلامی در این فرایند گفت: با توجه به اینکه امکان دارد در منطقه‌ای دسترسی به اینترنت نباشد ،سازمان تبلیغات می‌تواند با همکاری روحانیونی که  در روستا هستند و با استفاده از فرم‌های مخصوص اطلاعات افراد را جمع‌آوری کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi