جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

خط و نشان دادگستری برای اسلحه به دستان/ در فضای مجازی عکس منتشر کنید بازداشت می‌شوید

به گزارش کرونا از یاسوج به نقل از دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، افرادی که اقدام به تهیه تصاویری از خود در حین حمل اسلحه و انتشار در فضای مجازی به قصد قدرت نمایی می‌کردند، با رصد قضایی و اطلاعاتی دستگیر شدند. حمید نادریان معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن تشکر از چشمان تیزبین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72683
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

کرونا :

خط و نشان دادگستری برای اسلحه به دستان/ در فضای مجازی عکس منتشر کنید بازداشت می‌شوید

به گزارش کرونا از یاسوج به نقل از دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، افرادی که اقدام به تهیه تصاویری از خود در حین حمل اسلحه و انتشار در فضای مجازی به قصد قدرت نمایی می‌کردند، با رصد قضایی و اطلاعاتی دستگیر شدند.

حمید نادریان معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن تشکر از چشمان تیزبین و اقدام به موقع آنها در ارسال گزارش به سامانه سامد با اعلام این خبر، اظهار کرد: با وصول خبر مردمی به سامانه «سامد ک.ب» و تلاش رئیس دایره  اطلاعات کلانتری ۱۱ یاسوج، گروهی که با تصرف چندین قبضه اسلحه جنگی غیر مجاز کلاش و تجهیزات نظامی بی‌سیم، اقدام به انتشار تصاویر قدرت نمایی در فضای مجازی استان کردند، شناسایی و با صدور دستورات قضایی، تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: متهمان این گروه ۷ نفره در یک عملیات پلیسی، همگی دستگیر و سریعاً بازداشت شدند و برای تکمیل تحقیقات مقدماتی در پلیس اطلاعات و امنیت استان و زندان مرکزی یاسوج به سر می‌برند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: به فضل خداوند متعال، تا‌کنون با اعتماد عمومی مردم عزیز استان به سامانه ارتباطی سامد ک.ب، در دادستانی مرکز استان، جرائم متعددی کشف و با قاطعیت دستورات قضایی صادر، متهمان دستگیر و بازداشت شده‌اند.

نادریان تصریح کرد: مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه مطلع باشند، اقدامات آنها در محیط عمومی فضای مجازی استان، تحت اشراف کامل است و با مخلان امنیت روانی عمومی به شدت برخورد قانونی و بدون اغماض خواهد شد لذا امیدوارم این پرونده به عنوان نمونه‌ای از اقدامات قضایی، برای افرادی که همچنان سودای تفاخر به اسلحه و انتشار تصویر اسلحه و خودنمایی با آن را دارند، عبرتی آموزنده باشد.

خبرهای خوش بنیاد علوی در دیشموک از تسهیلات 10 میلیاردی تا اشتغال 600 نفری
دنبال کنید

وی عنوان کرد: شهروندان گرامی استان کهگیلویه و بویراحمد می توانند از طریق خط ارتباطی سامد ک.ب با شماره ۰۹۱۷۲۱۰۹۷۷۳  گزارشات و مطالب خود را برای بررسی از طریق پیام رسان‌های مطرح به‌طور محرمانه ارسال کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi