جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

گزارشی از عددهای بی‌سابقه در اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد

 به گزارش کرونا از یاسوج؛ نخستین جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید به ریاست استاندار با حضور مدیران دستگاه های مختلف اجرایی برگزار شد. در این نشست کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار گفت: حرکتی جدی در استان در سال ۱۴۰۰ و در بحث زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی و همچنین حوزه اقتصادی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72641
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

کرونا :

گزارشی از عددهای بی‌سابقه در اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد

 به گزارش کرونا از یاسوج؛ نخستین جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید به ریاست استاندار با حضور مدیران دستگاه های مختلف اجرایی برگزار شد.

در این نشست کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار گفت: حرکتی جدی در استان در سال ۱۴۰۰ و در بحث زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی و همچنین حوزه اقتصادی اتفاق افتاد.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در سال ۹۹ اعتبارات عمرانی تخصیص یافته به استان ۷۰۰ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۰ به ۲۲۰۰ میلیارد تومان رسید یعنی ۳۰۰ درصد رشد اعتبار داشتیم.

وی گفت: با سفر آیت الله رئیسی و هیئت دولت به استان ۵۰۰ میلیارد تومان تخصیص و ۷۰۰ میلیارد در آستانه تخصیص است که در کل ۳۴۰۰ میلیارد تومان اعتبارات در سال ۱۴۰۰ داشتیم و به هیچ وجه قابل مقایسه با اعتبارات سال ۹۹ نیست.

این مسئول گفت: اگر پروژه های ما در حوزه زیرساخت‌ها اعم از سدسازی، کشاورزی، بهداشت، ورزش و دیگر حوزه‌ها راکد و چند سال خوابیده بودند اما امروز هیچ پروژه‌ مهم راکد در استان نیست و همه در حوزه های مختلف فعال هستند.

این مسئول ادامه داد: حرکتی جدی در رشد و توسعه استان شروع شده که با پیگیری استاندار دوچندان گردیده اگر توفیقی در استان باشد ناشی از یک حرکت جهادی است که در سال گذشته و امسال با تعامل خوب مدیران به این نقطه رسیده‌ایم و اکنون شاهد بهترین تعامل میان نمایندگان، مسئولان ارشد اجرایی، نماینده ولی فقیه و همچنین رسانه‌ها در استان هستیم.

حاجی زاده تاکید کرد همه خود را مکلف می‌دانیم که پروژه ها را اجرا کنیم یکی از دلایلی که باعث شد اعتبارات خوبی به ما تعلق‌گیرد جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات سال ۹۹ بود لذا انتظار است که در بحث مطالبه گری و نقدها منصفانه عمل شود تا نتایج خوبی برای توسعه استان داشته باشیم.

جریمه 500 میلیون تومانی قاچاقچی لباس در کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi