پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقاد رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد از ادامه کار مدیران گذشته/این‌ها توان خدمت ندارند

به گزارش کرونا از یاسوج نشست شورای بخش خصوصی و دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی اتاق بازرگانی این استان برگزار شد و در این نشست هر یک از سخنرانان به موضوعات مختلف اشاره کردند. امین الله محمدی رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید به دنبال تحول مردم محور در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72617
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

انتقاد رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد از ادامه کار مدیران گذشته/این‌ها توان خدمت ندارند

به گزارش کرونا از یاسوج نشست شورای بخش خصوصی و دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی اتاق بازرگانی این استان برگزار شد و در این نشست هر یک از سخنرانان به موضوعات مختلف اشاره کردند.

امین الله محمدی رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید به دنبال تحول مردم محور در استان باشیم از خواسته‌های مهم مردم تغییر رویکردهای مدیریتی در استان است اما متاسفانه بعد از گذشت ۷ ماه همچنان مدیران دولت قبل بر مصدر امور قرار دارد و مدیران دولت قبل در استان حکمرانی می کنند.

وی افزود: رئیس ستاد دولت اصلاحات هنوز در جایگاه مدیریتی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد آنهایی که دیگر نه انگیزه کار دارند و نه تفکرشان با دولت مردمی همخوانی داشته و نمی توانند برای برون رفت از مشکلات تدبیری داشته باشد.

رئیس اتاق تعاون استان با بیان اینکه برای تحول و قرار گرفتن در روی ریل توسعه نیاز به مدیرانی با نگرش جدید و همخوان با دولت مردمی داریم یادآور شد: باید هر چه سریعتر تیم مدیریتی استان اصلاح شود.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به نقش بخش تعاونی در توسعه استان تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۳۳۲۳ تعاونی در کهگیلویه و بویراحمد در گرایش‌های مختلف داریم که از این میان ۲۲۸۰ تعاونی فعال بوده و بقیه در دست اجرا می‌باشد و ۲۳ هزار و ۳۸۰ نفر نیز اشتغال زایی ایجاد کرده است.

محمدی با بیان اینکه تعداد پنج تعاونی سهام عدالت در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم یادآور شد: ۵۵۳ هزار نفر از جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد و یا به عبارتی ۹۰ درصد از جمعیت استان عضو این تعداد شرکت‌های تعاونی هستند.

بازدید نماینده ولی‌فقیه از کارخانه قند یاسوج/از سرقت‌های بزرگ تا سنگ‌‌اندازی مقابل راه‌اندازی+فیلم
دنبال کنید

وی در ادامه با انتقاد از رویه‌ای که برخی بانک‌ها برای عدم همکاری با تعاونی ها دارند یادآور شد: باید مسئولان ارشد استانی بانک‌ها را پای کار بیاورند تا بتوانیم با استفاده از تسهیلات چرخ توسعه استان را به حرکت درآوریم چرا باید با عملکرد یکی از بانک‌های ما، ۵ میلیارد تومان اعتبار برگشت بخورد که جای تاسف دارد.! این چنین مدیرانی باید پاسخگو باشند.

محمدی در ادامه اظهارات خود به صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: چرا نباید از محل کمک‌های فنی و اعتباری به صندوق‌ها کمک شود متاسفانه این صندوق‌ها در استان در حال ورشکستگی هستند.

محمدی در ادامه اظهارات خود به برخی از طرح‌ها در حوزه‌های مختلف در استان اشاره کرد و گفت: با وجود مدیرانی با تفکر قبل، این پروژه ها هیچ گونه خاصیتی برای استان ندارند که این ظلم به جوانان بیکار است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi