پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش بودجه بیمارستان جویم از ۶۰ میلیارد به ۸۰ میلیارد تومان

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس،گفت: دانشکده علوم پزشکی لارستان توجه جدی به مناطق تحت پوشش داشته باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72587
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

افزایش بودجه بیمارستان جویم از ۶۰ میلیارد به ۸۰ میلیارد تومان

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،حسین حسین‌زاده در تشریح وضعیت بودجه بیمارستان جویم،گفت: افزایش بودجه بیمارستان جویم از ۶۰ میلیارد به ۸۰ میلیارد تومان  در  دستور کار است.

 نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در  مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بودجه سال جاری مبلغ ۲۳ میلیارد و ۵۵۸ میلیون تومان برای تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی جویم اختصاص یافت.

 وی ادامه داد: پیش‌بینی شده است در سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ نیز بیش از ۵۵ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یابد و در مجموع ۸۰ میلیارد تومان طی سه سال از طریق بودجه تامین شود.

 حسین زاده افزود :این رقم در بودجه پیشنهادی از سوی دولت برای سال جاری ۶ میلیارد تومان، برای سال‌های آینده ۵۴ میلیارد تومان و در مجموع ۶۰ میلیارد تومان بود که با پیگیری‌های مستمر به رقم‌های فوق افزایش یافت.

حسین‌زاده در پایان از حمایت‌های اعضای کمیسیون تلفیق مجلس و مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور و اقدامات و تلاش‌های مسئولان وزارت بهداشت، مسئولان کنونی و سابق دانشکده علوم پزشکی لارستان و مسئولان و دلسوزان شهر جویم قدردانی کرد و از مسئولان دانشکده علوم پزشکی لارستان خواست توجه جدی به مناطق تحت پوشش همچون شهرها و روستاهای خنج، اوز، بنارویه، عمادشهر، بیرم، چاه‌طوس و… داشته و توسعه مناطق تحت پوشش را در دستور کار قرار دهند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi