پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

فهرست کالاهای ترانزیتی از ماهیرود افزایش یافت

مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی گفت: براساس رایزنی های صورت گرفته اقلام ترانزیتی به کشور افغانستان از مرز ماهیرود افزایش یافته است. به گزارش کرونا، حسن رحیمی‌زاده اظهار کرد: مرز ماهیرود در خراسان‌جنوبی از نظر ترانزیت عام کالاها مشکلی ندارد و حتی بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته ترانزیت برخی کالاها که از سایر مرزهای ما با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72560
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

کرونا :

فهرست کالاهای ترانزیتی از ماهیرود افزایش یافت

مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی گفت: براساس رایزنی های صورت گرفته اقلام ترانزیتی به کشور افغانستان از مرز ماهیرود افزایش یافته است.

به گزارش کرونا، حسن رحیمی‌زاده اظهار کرد: مرز ماهیرود در خراسان‌جنوبی از نظر ترانزیت عام کالاها مشکلی ندارد و حتی بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته ترانزیت برخی کالاها که از سایر مرزهای ما با افغانستان(مانند مرز میلک) ممنوع شده را پوشش خواهیم داد.

مدیرکل گمرکات خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: بر اساس آنچه که به دست ما رسیده است ترانزیت کالاهایی چون پوشاک، کیف، کفش، سیگار، لوازم آرایشی، ماشین آلات، راهسازی، ظروف شیشه‌ای و کریستال، مبلمان، خشکبار و دارو به همسایه شرقی و کشور افغانستان از برخی از مرزهای کشور با مشکلاتی رو به رو شده است.

رحیمی زاده ادامه‌داد: همان طور که بیان شد بر اساس رایزنی با مدیرکل ترانزیت گمرک ایران قرار شده است که خراسان جنوبی ترانزیت این کالاها را پوشش دهد که بی شک به افزایش حجم ترانزیت کالا از خراسان‌جنوبی و مرز ماهیرود منجر خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکانات و نیروی انسانی کافی برای فراهم کردن شرایط ترانزیت این حجم از کالا را در مرز ماهیرود داریم یا خیر، بیان‌کرد: در هر حال با همه توان باید کار را به پیش ببریم و نگذاریم روند کار صادرات و واردات و ترانزیت در کشور با مشکلی رو به رو شود.

منبع: مهر

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi