چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری حل مشکل روشنایی مسکن مهر کمالوند خرم آباد

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس از پیگیری حل مشکل روشنایی مسکن مهر کمالوند خرم آباد خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72515
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

پیگیری حل مشکل روشنایی مسکن مهر کمالوند خرم آباد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ؛ مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی و رییس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی در راستای حل مشکلات مسکن مهر کمالوند و عدم خدمات رسانی به این مجموعه ۴۵۰۰ خانواری، جلسه مشترک با  مدیرکل راه و شهرسازی لرستان و کارشناسان مجموعه تحت مدیریت ایشان، شهردار خرم‌آباد و کارشناسان شهرداری، معاون دادستان خرم‌آباد و مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) لرستان برگزار شد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این نشست گفت: مشکل اصلی این مجموعه بر سر سهم ۱۵ درصدی شهرداری از ساخت و سازهای تفکیکی مسکن مهر کمالوند و شکایت شهرداری از راه و شهرسازی است که همین مسئله موجب شده شهرداری این مجموعه را از راه‌ و شهرسازی تحویل نگرفته و به این مجموعه خدمات ارائه ندهد.

وی همچنین در این جلسه به حل مشکل روشنایی مسکن مهر در ابتدای دوران نمایندگی خود اشاره کرد و افزود: برای مشکل فعلی نیز با وجود اینکه بنده چندین جلسه برگزار کرده‌ام، اما نتیجه‌ای حاصل نشده است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس بیان کرد: با توجه به اینکه رای دادگاه به نفع شهرداری بوده است، مقرر شد؛ در شورای عالی زمین و مسکن پیگیر حق و حقوق شهرداری خرم‌آباد شود، چرا که با ادامه دار شدن دعوای بین شهرداری و راه و شهرسازی، این مردم هستند که متضرر می‌شوند.

وی افزود: عدم صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری برای ساخت و سازهای جدید ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) جهت طرح اقدام مسکن ملی، موضوع دیگر این جلسه بود که مقرر شد؛ جلسه مشترکی بین استانداری، ستاد اجرایی، شهردار خرم‌آباد و ریاست بازرسی استان در استانداری برگزار شود تا این مشکل نیز برطرف گردد./

هزار و 100 هکتار زمین به توسعه شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi